خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بانوان و خانواده استانداری مازندران :

حل مشکل اشتغال بانوان از طریق صندوق کارآفرینی پیگیری می شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۸۱۱

سمیه قاسمی طوسی گفت : با توجه به جدی بودن موضوع اشتغال بانوان در استان ، حل این مشکل از طریق حمایت از صندوق کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سمیه قاسمی طوسی صبح امروز در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده مازندران با بیان اینکه حل مشکل اشتغال بانوان از طریق صندوق کارآفرینی پیگری می شود اظهار کرد:  این موضوع در تهیه سند ارتقای زنان و خانواده استان مورد توجه قرار گرفته است.

وی از توجه ویژه در استان برای تهیه این سند و برون سپاری آن خبر داد و افزود : برای این که به سند کاربردی و جامع دست پیدا کنیم ، تهیه آن در مازندران به تیم کاربلد و با سوابق کاری درخشان سپرده شد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: تهیه سند ارتقای بانوان مازندران به مجموعه کاربلدی سپرده شده است که دارای سابقه تهیه چنین اسنادی برای استان هستند و از کارشناسان اجتماعی محسوب می شوند.

وی افزود : همچنین همکاری دستگاههای مرتبط برای تهیه این سند جلب شد تا از اطلاعات آماری درست استفاده شود.

وی هدف از تهیه سند ارتقای بانوان را آگاهی بخشی و توانبخشی زنان برشمرد و تصریح کرد : برای این منظور ، در سند به بخش های آموزش ، سلامت ، اشتغال ، خانواده ، آسیب های اجتماعی ، حرکت بدنی و مشارکت های سیاسی و مدنی توجه شده است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز