خبرگزاری کار ایران

​در قالب تفاهم‌نامه‌ای با استاندار این استان؛

بانک صادرات ایران واحدهای تولیدی راکد گیلان را فعال می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۷۶۹

همزمان با سفر هیئت‌دولت به استان گیلان، تفاهم‌نامه همکاری برای تأمین خط اعتباری به مبلغ یک هزار و ٢٠٧ میلیارد ریال به منظور حمایت از واحدهای تولیدی بین استانداری گیلان و بانک صادرات ایران امضا شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌اله صیدی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی و سیاست‌های اصولی دولت، تفاهم‌نامه مذکور را در راستای حمایت از واحدهای تولیدی نیازمند تسهیلات و واحدهای راکد و غیرفعالی که قابلیت فعال‌سازی و بازگشت به چرخه تولید را دارند، دانست.

بنا براین گزارش، در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران کشور، فعالان اقتصادی، نخبگان و مدیران عامل بانک‌های کشور برگزار شد، بانک صادرات ایران، تأمین مالی ١٧ طرح با نیاز سرمایه ثابت به مبلغ ٨٨٠میلیارد ریال و ٢٥ طرح با نیاز سرمایه در گردش به مبلغ ٣٢٧ میلیارد ریال این استان را تأیید و تصویب کرد.   

بانک صادرات ایران در سال ٩٧ بیش از ١٢٩ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی پرداخت کرده است و بر اساس آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت، همچنان در بین بانک‌های خصوصی رتبه اول را در حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط دارد.

این بانک همچنین در سال ٩٧ بیش از ١٧٠ هزار میلیارد ریال تسهیلات جدید پرداخت کرده که نقش مهمی در رونق تولید و اشتغال‌زایی بنگاه‌های مختلف اقتصادی و تولیدی سراسر کشور داشته  است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز