خبرگزاری کار ایران

دلخوش در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور:

افتتاح راه آهن بخش زیادی از مشکلات حمل و نقلی در گیلان را برطرف می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۵۶۶

نماینده صومعه سرا در مجلس گفت: قطعا سفر وزرا و هیات دولت به شهرستان‌ها تاثیر گذار است و این سفرها مشکلات را مشخص می‌کند و توجه و تصمیم گیری مسئولان را بیشتر جلب می‌کند.

به گزارش ایلنا از رشت، سیدکاظم دلخوش اباتری در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور در فرودگاه سردار جنگل رشت در جمع خبرنگاران گفت: مشروعیت نظام به حضور مردم و آرای مردم و همینطور رهبریت دینی است .

وی با بیان اینکه گیلان دارای مردم دیندار است و قطعا این استان یکی از قطب‌های اقتصادی کشور به شمار می‌رود افزود: امکانات و زیرساخت های اقتصادی باید برای این استان فراهم شود.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حمل و نقل زیرساخت مهم اقتصادی است، گفت: راه آهن ارتباط گیلان با سایر استان ها و کشورهای همسایه را برای حمل بار و .. فراهم می‌کند.

دلخوش با بیان اینکه امروز با همکاری سه قوه فاز اول راه‌آهن افتتاح می‌شود، گفت: استان‌گیلان به عنوان استان  گردشگرپذیر برای تردد مشکلات زیادی دارد که افتتاح قطار بخش زیادی از مشکلات مردم را بر طرف می کند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که گیلان برای فضاهای مختلفت اقتصادی و 
گردشگری به کشور کمک کند افزود: قطعا سفر وزرا و هیات دولت به شهرستان ها تاثیر گذار است و این سفر ها مشکلات را رو می‌کند و  توجه و تصمیم گیری مسئولان را بیشتر جلب می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز