خبرگزاری کار ایران

ایران‌نژاد بیان کرد:

پاکسازی حاشیه آزاد راه قزوین- آبیک از زباله‌ها و کیسه‌های نایلونی

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۳۷۱

در راستای تحقق مصوبات چهارمین جلسه کارگروه مدیریت پسماند و به منظور استقبال از بهار حاشیه آزاد راه قزوین - آبیک از زباله‌ها و کیسه‌های نایلونی پراکنده پاکسازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد ایران نژاد رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک با تایید این خبر اظهار کرد: در راستای تحقق مصوبات چهارمین جلسه کارگروه مدیریت پسماند و خدمات سفر شهرستان آبیک و به منظور استقبال از بهار زباله‌ها و کیسه‌های نایلونی پخش شده در حاشیه مجتمع خدماتی و رفاهی عزیزی در امتداد اتوبان به طول یک کیلومتر با مشارکت مجتمع خدماتی و رفاهی یاد شده پاکسازی شد.

 وی افزود: کیسه‌های نایلونی در حاشیه محورهای  مواصلاتی در اثر  تخلیه زباله در حاشیه آزاد راه و عدم توجه به ماندگاری طولانی کیسه‌های نایلونی، چهره نامطلوب و آلودگی بصری ایجاد کرده و چهره طبیعت و مناظر زیبای طبیعی را بر هم می‌زند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک ادامه داد: از مدیران مجتمع‌های بین راهی و مردم خواست به منظور استقبال از بهار از تخلیه و پرت کردن زباله‌ها در حاشیه محورهای مواصلاتی خودداری و با ارگان‌های متولی جهت مدیریت پسماندها همکاری کند.

ایران‌نژاد اضافه کرد: محیط زیست ایجاد نشاط در بین مردم و حفظ محیط زیست سالم و تحقق مولفه های حقوق شهروندی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز