خبرگزاری کار ایران

می‌خواهیم با شکست پرسپولیس به هواداران عیدی بدهیم

آبشک: داوران طوری کار کنند که یک اشتباه را با چند اشتباه جبران نکنند

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۱۲۲

یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و یکم، دیدار نساجی با پرسپولیس است که در قائمشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و یکم، دیدار نساجی با پرسپولیس است که در قائمشهر برگزار می‌شود. هفته گذشته شاگردان مجید جلالی در مسجدسلیمان دو امتیاز شیرین را در عرض پنج دقیقه از دست دادند که اگر کمی حرفه‌ای عمل می‌کردند، می‌توانستند امتیازات کامل را بگیرند. در این راستا گفتگویی با محمد آبشک هافبک نساجی انجام دادیم که هفته گذشته به دلیل چهار اخطاره بودن غایب بود.

بازی با نفت خیلی راحت سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردید؟

من در این مسابقه به دلیل سه کاراته بودن غایب بودم که متاسفانه خیلی راحت سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم. البته یک سری اشتباهات از سوی داور مسابقه که سهوی هم بود باعث شد حریف ضربات ایستگاهی زیادی را به دست آورد و از همین راه به گل برسد.

بازی با پرسپولیس را چطور می‌بینی؟

بازی کردن با پرسپولیس در هر شرایط سخت است ولی ما چون در زمین خودمان بازی می‌کنیم دنبال هر سه امتیاز هستیم و دوست نداریم از این به بعد در قائمشهر به تیم‌ها امتیاز دهیم، حتی پرسپولیس.

فولاد را بعد از مدت‌ها شکست‌ناپذیری، شکست دادید. آیا می‌توانید پرسپولیس را هم بدون امتیاز بدرقه کنید؟

قطعا دنبال شکست پرسپولیس هستیم که می‌خواهیم به هواداران عیدی دهیم. این بازی آخرین بازی داخل خانه در سال 97 است که دوست داریم سه امتیاز را بگیریم و هواداران را خوشحال به تعطیلات بفرستیم.

پرسپولیس قبل از بازی با شما یک بازی در آسیا دارد. فکر می‌کنی این بازی تاثیری در روند بازی با نساجی بگذارد؟

فکر می‌کنم تاثیرگذار باشد چون قطعا بازی آسیایی به پرسپولیس فشار خواهد آورد و استراحت کمتر به نفع ما خواهد بود. البته الان پرسپولیس بازیکن زیاد دارد و مثل گذشته نیست که فقط یک ترکیب ثابت داشته باشد.

پرسپولیس نسبت به گذشته قوی‌تر شده یا فرقی نکرده؟

من فکر می‌کنم هنوز به هماهنگی لازم نرسیده و بازیکنان جدید جا نیفتاده‌اند. پرسپولیس در نیم‌فصل اول خیلی هماهنگ و یک دست بود که نیم‌‌فصل دوم با اضافه شدن نفرات جدید ناهماهنگ شده است.

بازی رفت را در حالی باختید که نمایش خوبی داشتید.

ما بازی رفت خیلی دیر به گل رسیدیم که اگر کمی زودتر گل می‌زدیم، چه بسا می‌توانستیم مساوی کنیم. بازی رفت گل‌های اتفاقی دریافت کردیم که دیگر از این اشتباهات نخواهیم کرد و متفاوت بازی خواهیم کرد.

این روزها خیلی‌ها از داوری‌ها انتقاد می‌کنند. داور بازی با پرسپولیس مشخص شده؟

هنوز مشخص نشده ولی دوست دارم داوری قضاوت بازی را برعهده بگیرد که حداقل اشتباهش را با اشتباه جبران نکند. معمولا در بازی‌ها شاهد بودیم که یک داور دچار یک اشتباه سهوی می‌شود و برای جبران آن اشتباهات دیگری می‌کند. اکثر داوران ما داوران خوبی هستند که اگر تمرکز داشته باشند، راحت کارشان را انجام خواهند داد.

هواداران نساجی در این فصل نشان دادند که تیمشان چه ببازد و چه ببرد حاشیه درست نمی‌کنند. در این رابطه صحبت می‌کنی؟

انصافا آنها نشان داده‌اند که در فوتبال برد و باخت وجود دارد و باید به تیم برنده و بازنده احترام گذاشت. همین صبر و حوصله آنها باعث شد نساجی رفته رفته خودش را پیدا کند و از انتهای جدول جدا شود.

خود تو هم یک مشکلی داشتی که می‌خواستی جدا شوی. آیا مشکلت حل شد؟

حل نشد چون پدرم مریض بود و باید یکی کنار او می‌ماند و کمکش می‌کرد. من به این دلیل می‌خواستم جدا شوم که نشد و حالا ماندم و دوست دارم که برای تیم مفید باشم و هرچه در توان دارم برای نتیجه گرفتن بگذارم.

تیم که خطر سقوط را احساس نمی‌کند؟

اصلا احساس نمی‌کند و تیم ما به دنبال کسب رتبه مناسب در جدول است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز