خبرگزاری کار ایران

راهکاری 100 میلیونی بازیکن یاغی برای دریافت مطالبات

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۸۶۸

ملوان حال و روز خوشی ندارد، بخصوص بعد از شکست خانگی مقابل سپیدرود. این تیم ریشه‌دار، قدیمی و پرهوادار حالا از جامی کنار رفته که تخصص ویژه‌ای در صعود به مراحل پایانی آن داشت.

به گزارش ایلنا، از دهه 50 و 60 بگیرید تا 70 و حتی 90 که همین فرهاد پورغلامی ملوان را به فینال جام حذفی رساند. با این شکست، زخم‌های جدید ملوان سر باز کرده. هواداران به این تیم امیدی ندارند و البته مشکلات مالی هم باعث شده تا ملوان روزهایی بحرانی را سپری کند. هر چند مالک باشگاه تلاش بی وقفه‌ای انجام می‌دهد تا این مشکلات را به حداقل برساند.

میان انبوهی از این مشکلات و دغدغه‌ها، ملوان در فصل نقل و انتقالات شکست سنگینی را از خودی‌ها خورد؛ از مسوول فنی تیم، یعنی فرهاد پورغلامی. اگر از قرارداد 300 میلیونی او که در قامت یک عاشق ملوان امضایش کرده فاکتور بگیریم، پورغلامی ضرری 100 میلیونی نیز برای باشگاه به بار آورده. همان زمانی که قرار بود پژمان نوری را جذب نکند و البته از زیر فشار هواداران خارج شود.

 پورغلامی، نوری را نمی‌خواست. به همین دلیل دنبال یک نام بزرگ و محبوب می‌گشت تا از فشار هواداران کم کند و کارش را با تمرکز و در آرامش ادامه بدهد. گزینه پورغلامی، محمد آبشک بود. هافبک رشتی و آماده‌ای که فصل قبل را در بادران گذراند و البته برای لیگ هجدهم و به‌عنوان نخستین خرید راهی نساجی شد.

ملوان با آبشک صحبت کرد، از طریق فرهاد پورغلامی و با رایزنی‌های او. آبشک گزینه مناسبی بود، بخصوص که چند فصل درخشان را در ملوان گذرانده بود و در صورت بازگشت، نعمتی برای خط هافبک این تیم محسوب می‌شد. آبشک از بازگشت به ملوان استقبال کرد اما همان زمان هم می‌شد حدس زد که کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است. آبشک در مذاکره با پورغلامی، از او و باشگاه ملوان طلب 100 میلیون تومان کرد تا آن را به حساب باشگاه نساجی واریز کند و رضایت‌نامه‌اش را بگیرد.

باشگاه ملوان ابتدا مخالف بود، چون برای دریافت رضایتنامه، مبلغ مورد نظر باید به حساب باشگاه مقابل واریز می‌شد و نه بازیکن. اصرار فرهاد پورغلامی اما باعث شد تا مدیران باشگاه کوتاه بیایند و مبلغ 100 میلیون تومان به حساب آبشک واریز کنند. مبلغی که اگر آبشک می‌آمد ارزش هزینه کردن را داشت.

آبشک بعد از دریافت 100 میلیون تومان، از بازگشت طفره رفت و دیگر پاسخ تلفن‌های فرهاد پورغلامی را نیز نداد. او این مبلغ را به حساب طلبی گذاشت که از ملوان داشت. طلب چند 100میلیونی که هرگز هم پرداخت نمی‌شد. در نهایت هم دیدیم که آبشک در نساجی ماند و تا امروز که 6 هفته از لیگ برتر گذشته یکی از بازیکنان کلیدی و موثر این تیم بوده.

اگر مسائل فنی و تغییر در گفتار و رفتار فرهاد پورغلامی را کنار بگذاریم، این ضرر بزرگ به باشگاه ملوان را نمی‌توانیم نادیده بگیریم. مبلغی که می‌توانست برای سفر به شهرهای مختلف صرف شود یا بخشی از مشکلات مالی بازیکنان را حل کند اما با تصمیم عجیب پورغلامی از دست رفت تا ملوان با مشکلات عدیده‌ای مواجه شود.

برای پورغلامی که درباره گواردیولا و مورینیو صحبت می‌کند و البته در محافل خصوصی مدعی است که با حضور در ملوان، وزن لیگ یک را بالا برده، بهتر است کمی هم قوانین فوتبال حرفه‌ای را فرا بگیرد و اگر هم نمی‌خواهد، مسوولیت جذب بازیکن را به مدیران باشگاه بسپارد. آن‌وقت شاید ملوان دیگر با چنین گل به خودی‌هایی جریمه نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز