خبرگزاری کار ایران

جلالی: داور ترسو بود / نتیجه را شخص دیگری تغییر داد

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۵۷۲

سرمربی نساجی مازندران گفت: چطور ما در نیمه دوم خوب نبودیم که سه تک به تک را خراب کردیم. کسی که نتیجه را تغییر داد شخص دیگری بود. از بچه‌هایمان تشکر می‌کنم. بسیاری از خطاهایی که اعلام شد درست نبود.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری بعد از تساوی دو بر دو مقابل نفت مسجدسلیمان، گفت: خیلی سعی کردیم تیم خوبی در این بازی باشیم اما آنطور که تصور داشتیم بازی منصفانه پیش نرفت.

وی افزود:‌ خارج از انتظار ما کسی که در وسط زمین بازی را قضاوت می‌کرد بازی را از حالت منصفانه خارج کرد. من نمی‌دانم چه معنی می‌دهد که می‌گویند وای به حال داور اگر در بازی امروز بازنده شویم. بدتر اینکه داور هم بترسد و هر کاری که از دستش بر بیاید برای اینکه چیزی که بقیه در ورزشگاه می‌خواهند اتفاق بیفتد. این مسئله منصفانه نیست. در بازی که باید 4-5 گل می‌زدیم همه چیز تغییر کرد. کسی که باید در وسط میدان همه از او انتظار انصاف دارند از انصاف خارج شد و هیچ‌کسی به غیر از او نمی‌توانست این کار را انجام دهد. آنقدر خوب و مقتدر بازی کردیم که شایسته پیروزی بودیم. در نیمه دوم آنقدر به حریف امتیاز داده شد و خیلی از صحنه‌ها اصلا خطا نبود. امیدوارم کمیته داوران روی این بازی متمرکز شود. اگر این اتفاق برای تیم‌های بزرگ باشد آنها عذرخواهی می‌کنند. ما نیاز به عذرخواهی نداریم اما نگاه کنید چطور حق یک تیم که دلش می‌خواست موفق شود تضییع شد.

سرمربی نساجی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه بسیاری از خطاها به سود نفت گرفته نشده، گفت: به هر حال من به شما حق می‌دهم که به تیم شهرتان تعصب داشته باشید و حمایت کنید. اما اگر کسی منصف باشد و بازی را نگاه کند به روی این مسئله صحه می‌گذارد که داور بازی را تغییر داد. چطور ما در نیمه دوم خوب نبودیم که سه تک به تک را خراب کردیم. کسی که نتیجه را تغییر داد شخص دیگری بود. از بچه‌هایمان تشکر می‌کنم. بسیاری از خطاهایی که اعلام شد درست نبود.

جلالی در پاسخ به این سوال که چرا از روی نیمکت نساجی توپ به زمین انداخته شد، گفت: نمی‌دانم چه کسی توپ را به زمین انداخت.

وی در پایان، گفت:‌ با توجه به تجربه قبلی ما از بازی با پارس جنوبی تلاش کردیم در این بازی بهتر کار کنیم. ترکیب ما امروز به واسطه سبک بازی تیم در این شرایط بهتر شده بود. بچه‌های ما نسبت به کارهای تیمی خیلی متعهد بازی کردند. می‌توانستیم 4-5 گل در این مسابقه به ثمر برسانیم اما از این ناراحت هستم که کسی که باید در وسط زمین قضاوت کند تاثیرات بدی روی بازی داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز