خبرگزاری کار ایران

جلالی: بازیکنان نساجی نیازمند حمایت طرفداران هستند / فولاد در بهترین شرایط است

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۱۲۵

سرمربی نساجی مازندران اظهار داشت: من به همه هواداران‌مان می‌خواهم بگویم که بازیکنان ما خوب هستند ولی به شدت نیازمند حمایت شما هستند. نیازمند حضور شما در ورزشگاه هستند. آن‌ها می‌توانند از بودن شما انرژی مضاعف بگیرند.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: ما از نظر تمرینی شرایط خوبی داریم و در زمانی می‌خواهیم با فولاد بازی کنیم که در بهترین شرایط خودش است. از ۴ بازی ۱۰ امتیاز گرفته است.

او ادامه داد: این نشان می‌دهد این تیم در وضعیت خیلی خوبی است و این برای ما چالش خیلی قوی‌ای است و در هم‌چنین وضعیت‌هایی است که ما و بازیکنان‌مان باید ثابت کنیم توان مقابله با این چالش‌ها را داریم. من مطمئن هستم فردا در کنار هواداران پرشمارمان که حتی یک جای خالی هم نخواهد بود، ما از ابتدا یک تیم خیلی پرتوان و کوبنده‌ای خواهیم بود. با علم بر این که می‌دانیم چه بازی مهمی داریم و ان‌شاءالله از این بازی سربلند و با ۳ امتیاز بیرون بیاییم.

جلالی درباره میزان آمادگی محمد عباس زاده و احتمال حضور او در بازی فردا گفت: او فقط یک جلسه و آن هم تا نیمه با تیم تمرین کرده است. او حدود ۳ ماه است که آسیب دیده است. مگر می‌شود که با یک جلسه تمرین به شرایط مسابقه برسد. ما باید از او مراقبت کنیم چون مصدومیتش سخت است و باید کاری کنیم که این مصدومیت برنگردد. من با پزشک و بدنساز تیم صحبت کرده‌ام. آن‌ها گفتند که باید به او زمان داد. بدنساز ما برای او برنامه‌ریزی کرده است تا هرچه زودتر او را به شرایط مسابقه برسانیم.

جلالی درباره خطاهایی که بازیکنان نساجی طی بازی‌های اخیر گفت: این صحنه‌ها چیزی نیست که ما بتوانیم برایش تمهیداتی داشته باشیم. این‌ها اتفاقاتی است که در یک لحظه رخ می‌دهد. اگر بازی قبلی را ببینید در آن صحنه اخراج، عاشوری بازیکن حریف را نمی‌بیند و برای کنترل توپ می‌رود که بازیکن حریف سرش را جلو می‌آورد. به نظرم تصمیم داور یک تصمیم سخت‌گیرانه بود. حتی بعد از خطا تا زمانی که داور به او کارت می‌دهد بیش از یک دقیقه طول می‌کشد. اگر آن صحنه طوری بود که به طور مشخص کارت قرمز داشت، داور باید بلافاصله این کار را می‌کرد. این‌ها اتفاقاتی است که در یک لحظه می‌افتد. بعد از این اتفاق تیم ما واقعاً آسیب دید.

او در مورد شایعه جذب بازیکن ازبکستانی هم بیان کرد: از روزی که من به این‌جا آمدم به طور مکرر و با تاکید با باشگاه صحبت کردم. دیگر واقعاً نمی‌دانم. شما باید از باشگاه بپرسید. من خیلی پیگیر شدم اما ظاهراً نشده است.

جلالی خطاب به هواداران نساجی هم اظهار داشت: من به همه هواداران‌مان می‌خواهم بگویم که بازیکنان ما خوب هستند ولی به شدت نیازمند حمایت شما هستند. نیازمند حضور شما در ورزشگاه هستند. آن‌ها می‌توانند از بودن شما انرژی مضاعف بگیرند. این چیزی است که ما در بازی‌های خانگی به آن نیاز داریم. بازی‌هایی که در این نیم فصل بازی‌های سختی هستند و حتماً بودن شما می‌تواند به تیم و بازیکنان ما خیلی کمک کند و انرژی خوبی بدهد. ان‌شاءالله در کنار هم روزهای خوب و افتخارآمیزی در استادیوم داشته باشیم.

سرمربی نساجی در مورد رحمان جعفری و محمدمهدی نظری هم بیان کرد: اولاً زمانی که من آمدم نظری آسیب دیده بود و تمریناتش را با ما آرام آرام شروع کرد. او به مرور بهتر می‌شود. او در دو بازی اخیر که به زمین رفته است تأثیرگذار بوده است و ما هم روی او خیلی حساب می‌کنیم. ما روی بقیه بازیکنان هم حساب می‌کنیم. رحمان جعفری را دیدید که در این چند بازی چقدر پرتلاش و زحمتکش بازی می‌کند. همین‌طور بقیه بازیکنان‌مان. من هربار که بازی با پارس را دیدم افسوس می‌خوردم اما به این بازیکنان بیش‌تر دلگرم می‌شدم. من از همه هواداران و خبرنگاران می‌خواهم بین بازیکنانم فرقی قائل نشوند. بازیکنان من خوب هستند و باید آن‌ها را حمایت روحی بکنیم چون نیازمند چنین چیزی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز