خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جدید شرکت فرودگاه‌ها در پاسخ به ایلنا:

افزایش پروازهای عبوری از آسمان ایران به دلیل بسته شدن آسمان هند و پاکستان/ هیچ مقاومتی برای واگذاری فرودگاه‌ها به استانداری‌ها نداریم

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۴۵۰

مدیرعامل جدید شرکت‌ فرودگاه‌ها و ناوبری ایران با بیان اینکه پس از بسته شدن فضای هند و پاکستان روزانه صد پرواز عبوری از آسمان اضافه شده است گفت: هیچ مقاومتی در برابر واگذاری مدیریت فرودگاه‌ها به استانداری‌ها نداریم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سیاوش امیرمکری در مراسم معارفه خود که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد با بیان اینکه از خداوند شاکرم فرصتی را به بنده داد تا دوباره به جمع همکارانم در شرکت فرودگاه‌ها برگردم اظهار داشت: از اعتماد وزیر راه و شهرسازی برای واگذاری این مسئولیت خطیر به بنده قدردانی می‌کنم.

وی اظهارد اشت: در مسیر خدمت به مردم عزیز قرار گرفتم و امیدوارم بتوانم رضایت مردم را جلب کنم.

مدیرعامل جدید شرکت‌ فرودگاه‌ها و ناوبری ایران با تاکید بر اینکه عضوی از مجموعه بزرگ شرکت فرودگا‌ه‌ها هستم اظهار داشت: امانتی گرانقدر به من سپرده شده است و باید ارزش این امانت را حفظ کنم.

وی تاکید کرد: شاه بیت تمام سیاست‌ها در شرکت فرودگاه‌ها توجه به نیروی انسانی است چرا که نیروی انسانی در محوریت قرار دارد.

وی ادامه داد: مهم ترین وظیفه شرکت فرودگاه‌ها ارائه خدمات به مردم است گفت: متاسفانه در حال حاضر شرایط فرودگاه‌های کشور در شان مردم نیست و یکی از مهم ترین اولویت‌های ما افزایش کیفیت خدمات است که با همکاری شرکت‌های هواپیمایی این سیاست را محقق می‌سازیم.

امیرمکری همچنین در جمع خبرنگاران با اشاره به خرید فلایت چک دوم اظهار داشت: اقدامات خرید فلایت چک دوم انجام شده است اما به دلیل تحریم‌ها در مسیر تحویل آن مشکلاتی به وجود آمده است اما کشور به عملیات فلایت چک نیاز دارد و در حال رفع این مشکلات برای تحویل فلایت چک هستیم

وی همچنین با اشاره به افزایش پروازهای عبوری از آسمان ایران به دلیل بسته شدن فضای پاکستان و هند گفت: به دلیل فضای بسته شدن آسمان پاکستان و هند مسیر پرواز هواپیماها با هماهنگی ایکائو تغییر کرده است و از این رو روزانه به پروازهای عبوری از آسمان ایران صد پرواز اضافه شده است و تعداد پروازهای عبوری از آسمان ایران به بیش از هزار پرواز رسیده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا موافق ساخت فرودگاه‌های جدید هستید، گفت: ساخت فرودگاه‌های جدید را سازمان هواپیمایی کشوری باید تایید کند اما در حال حاضر فرودگاه‌های کشور زیر 50 درصد ظرفیت خود فعال هستند.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه فشارهای مقامات استانی باعث ایجاد فرودگاه‌های جدید می‌شود گفت: فشارهای مسئولان نمی تواند باعث شود فرودگاه های جدیدی که غیر اقتصادی است را بسازیم.

وی در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه آیا با واگذاری مدیریت فرودگاه ها به استانداری‌ها موافق هستید گفت: به تازگی این موضوع مطرح شده است اما هنوز بررسی‌های دقیقی درباره آن انجام نشده است. ما هیچ مقاومتی در برابر واگذاری مدیریت فرودگاه‌ها به استانداری‌ها نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز