خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد تنظیم بازار آستارا تصویب شد:

افزایش نظارت بر بازار در آستانه نوروز

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۲۲۰

ستاد تنظیم بازار آستارا افزایش نظارت بر روند عرضه و تقاضای کالاهای اساسی در این شهرستان را به منظور تثبیت و کنترل قیمت ها در آستانه تعطیلات نوروز تصویب کرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، فرماندار آستارا در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: گرانی بی منطق و افزایش قیمت خودسرانه برخی فروشندگان از قیمت های مندرج بر کالاها قابل قبول نیست و دستگاه‌های نظارتی دقت بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: اقلام اساسی نظیر گوشت، مرغ، آرد و میوه شب عید، با در نظر گرفتن جمعیت شناور و گردشگران شهرستان آستارا، از سوی اداره‌های مرتبط تامین و توزیع شود.

رستم زاد اضافه کرد: کنترل قیمت‌ها نیازمند اقدام جهادی است و نیروی انتظامی، اداره‌های صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اصناف در برخورد با گرانفروشان و خاطیان با جدیت عمل کنند.

رستم زاد بیان کرد: در حالی که گیلان از مراکز اساسی تولید میوه است، گرانی میوه در آستارا نشانه نبود نظارت کافی بر بازار آن است و با توجه به انتقاد امام جمعه آستارا از گرانی برخی کالاها، از سهل انگاری هیچ دستگاهی در تامین مایحتاج مردم چشم پوشی نخواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا نیز در این جلسه از تشدید نظارت ها بر بازار، برقراری کشیک بازرسان و فعالیت سامانه 124 اداره، برای دریافت گزارش ها و شکایت های مردمی خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز