خبرگزاری کار ایران

علی ربیعی:

بیش از هر زمان دیگری به میانجی‌‌گری نیاز داریم/ جامعه بیش از دولت می‌تواند نقش‌آفرینی کند

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۰۶۳

وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: امروزه بیش از هر زمان دیگری به میانجی‌‌گری نیاز داریم تا اعضای جامعه را به یکدیگر بچسبانند. ما ایرانی‌‌ها خیلی تنها شده‌ایم، در این راستا نهادهای سنتی و جدید باید خیر جمعی را گسترش دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ربیعی شامگاه امروز در همایش بیماری‌‌های نادر گفت: بزرگترین مسئله ما بیماران نیستند بلکه خانواده‌‌‌های آنان هستند زیرا خانواده بیمار را تحت پوشش و حمایت دارد‌. زجر خانواده قابل وصف نیست اگر خانواده کانون توجه باشد، برای بیمار موثر است.

وی ادامه داد: فکر می‌کردم برخی از انسان‌‌‌ها فرد نیستند، آنها نهاد نیستند بلکه انسان‌‌‌هایی هستند که مسبب خیر می‌شوند و زمانی که نیستند، رفتارشان باقی می‌ماند. ما در جامعه به این افراد بسیار نیاز داریم.

وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: امروزه بیش از هر زمان دیگری به میانجی‌‌گری نیاز داریم تا اعضای جامعه را به یکدیگر بچسبانند. ما ایرانی‌‌ها خیلی تنها شده‌ایم، در این راستا نهادهای سنتی و جدید باید خیر جمعی را گسترش دهند.

ربیعی اضافه کرد: شاخص کشور اسلامی این است که بیماران چگونه دیده می‌شوند. امیدواریم با غربالگری‌‌ها و سیاست‌‌های لازم به بیماران کمک کنیم. بر این اساس جامعه می‌تواند بیشتر از دولت نقش‌‌آفرینی کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز