خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان:

رسانه ها خط مقدم فرهنگ سازی در حمایت از کالای داخلی هستند

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۰۲۷

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: برترین ابزار فرهنگی در حمایت از کالای ایرانی بهره گیری از رسانه ها و هنرمندان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، مسعود میرزاپور اظهار داشت: برای مقابله با تهاجمات گوناگون بدخواهان انقلاب، خود اتکایی و تکیه بر تولید داخل، امری اجتناب ناپذیر است؛ رسانه ها و هنرمندان خط مقدم فرهنگ سازی در حوزه حمایت از تولید و کالای داخلی هستند.

وی افزود: باید بتوانیم از ابزارهای مختلف فرهنگی و هنری با پیوست رسانه ای بهره برد و کارگزاران این حوزه ها را ترغیب به تولید محتوا برای تبلیغ کالای ایرانی و حمایت از تولید داخل کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان بیان کرد: جشنواره های مختلفی در حوزه حمایت از تولید داخل در بسیاری از شهرهای استان خوزستان از جمله مسابقات نقاشی، شعر، استندآپ کمدی و نمایش های خیابانی ترسیم شده و مورد حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته، اما لازم است نگاه جدی‌تری به این موضوع داشته و با دیدگاهی جدی و حرفه ای تر آن را دنبال کرد.

میرزاپور عنوان کرد: از صاحبان ایده و هنرمندان خواست تا رویکرد جدی خود را به این مسئله معطوف کرده و با تولید آثاری اندیشه محور، موضوع حمایت از کالای داخل را در جهت ایجاد اشتغال برجسته کنند و این موضوع را به عنوان یک جریان مداوم و پیوسته مدنظر داشته و منحصر به سال جاری ندانند.

وی ادامه داد: این اداره از طرح های پیشنهادی در خصوص حمایت از کالاهای تولید داخل را در قالب شعر، داستان، نقاشی، خوشنویسی، فیلمنامه، عکس، نمایش و متون نمایشی اعلام می کنیم و آثار ارائه شده در این حوزه را دریافت و پشتیبانی لازم جهت عرضه به مردم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/
محمد مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز