خبرگزاری کار ایران

علی گلمرادی در گفتگو با ایلنا:

اگر تا آخر بهمن ماه ثبت‌ اسناد در هندیجان مستقر نشود موضوع را در صحن علنی مجلس مطرح می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۲۹۶

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، بندر هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی، گفت: به مدیر کل ثبت ‌اسناد استان خوزستان وقت می‌دهم اگر اداره ثبت ‌اسناد هندیجان را تا پایان ماه جاری دایر نکند، موضوع را در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح کرده و با شدت بیشتر پیگیری می‌کنم.

به گزارش ایلنا از خوزستان، علی گلمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در بندر هندیجان، اظهار داشت: جای تأسف دارد بعد از 15 سال از شهرستان شدن هندیجان هنوز برخی ادارات و سازمان‌ها در این شهرستان مستقر نشده و مدیران کل در استان خوزستان به مشکلات این شهرستان توجه ندارند.

وی افزود: من ضمن هشدار و اتمامِ ‌حجت با مدیر کل ثبت ‌اسناد استان خوزستان اعلام کرده‌ام اگر ظرف ماه جاری این اداره در هندیجان مستقر نشود موضوع را در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح کرده و با مقصران برخورد خواهد شد.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، بندر هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: تامین تجهیزات و استقرار ادارات در شهرستان‌ها وظیفه سازمان‌ها و ادارات کلِ آن‌ها در استان‌ها است.

وی گفت: اداره کل ثبت ‌اسناد خوزستان موظف است همه امکانات و تجهیزات لازم را برای این اداره در هندیجان تهیه کرده و ظرف دو هفته آینده مستقر کند و در این راستا بهانه‌های واهی و هرگونه سهل‌ انگاری به‌ هیچ‌ عنوان پذیرفته نمی‌شود.

گلمرادی عنوان کرد: مردم محروم هندیجان به سبب پیگیری کارهای اداری در شهرستانهای همجوار بدلیل عدم استقرار ادارات مستقل در این شهرستان، در جاده‌ها در حال کشته شدن یا زخمی شدن هستند و متاسفانه برخی ادارات کل در استان برای انجام وظیفه قانونی خود شرط و شروط تعریف می کنند و تامین مکان و تجهیزات لازم را بعهده این شهرستان محروم میگذارند.

وی ادامه داد: همه ادارات باید در هندیجان مستقر شوند و این وظیفه و تکلیف دولت می باشد. سازمان تأمین اجتماعی نیز باید در جهت احداث و راه اندازی کلینیک و درمانگاه مناسب و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم محروم هندیجان اهتمام ویژه ای بعمل آورد. پذیرفتنی نیست که مردم این شهرستان برای درمان و معاینات پزشکی، ۲۴ ساعته در جاده هندیجان به ماهشهر علاوه بر صرف هزینه، شاهد حوادث ناگوار جانی و مالی باشند.

 

انتهای پیام/
محمدمهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز