خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

برنامه‌ای برای حذف و ادغام معاونت‌های شهرداری تا پایان سال نداریم

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۰۰۲

شهردار تهران در واکنش به تذکر خزانه‌دار شورای شهر مبنی بر لزوم حذف یکی از معاونت‌های شهرداری تا پایان سال گفت: تا پایان سال برنامه‌ای برای حذف معاونت‌ها نداریم.

پیروز حناچی (شهردار تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره حذف و ادغام معاونت‌های شهرداری تهران گفت: هنوز جمع‌بندی روشنی در این خصوص نداریم، اما به این سمت حرکت می‌کنیم.

شهردار تهران درباره تذکر سید حسن رسولی، خزانه‌دار شورای شهر تهران مبنی بر لزوم حذف حداقل یکی از معاونت‌های شهرداری تا پایان سال گفت: تا پایان سال برنامه‌ای برای حذف نداریم، اما در مهلتی که شورای شهر معین کرده است، نسبت به حذف و ادغام معاونت‌ها اقدام خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، سید حسن رسولی پنجم اسفند ماه در صحن شورای شهر تهران گفته بود: شایسته است شهردار تهران گزارش اجرای بند ۸ تبصره ۴ از بودجه سال ۹۷ مبنی بر کاهش ده درصدی سطوح سازمانی و عناوین شغلی و پست‌های سازمانی غیرضرور را تا پایان اسفند سال جاری به شورای شهر ارائه کند و حداقل یک معاونت از معاونت‌های شهرداری تا پایان اسفند سال جاری حذف شود.

براساس تبصره ۴ لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری تهران مکلف است برای چابک‌سازی ساختار سازمانی و سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات تابعه از طریق کاهش متوسط ۱۰ درصد واحدهای سازمانی، عناوین شغلی غیرمصوب و پست‌های زائد اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز