خبرگزاری کار ایران

معاملات درون گروهی شهرداری در سال ۹۸ افزایش نمی‌یابد

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۷۰۳

اعضای شورای شهر تهران با پیشنهاد بهاره آروین مبنی بر حذف بند افزایش معاملات درون گروهی شهرداری تا ۲۵ درصد موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهاره آروین، عضو هیات رییسه شورای شهر تهران در صدوهفتمین جلسه شورا و در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه ۹۸ اظهار داشت: بخش زیادی از تشریفات شهرداری به این دلیل است که معاملات با سازمان ها و شرکت های وابسته است. با افزایش این سهم تا ۲۵ درصد عملا شهرداری با درون خود کار می کند.

آروین ادامه داد: در این صورت شرکت ها و سازمان ها کار نمی‌کنند و کار را به پیمانکاران واگذار می کنند. با افزایش این سهم هدررفت منابع افزایش می یابد.

پیشنهاد آروین با ۱۶ رای موافق به تصویب رسید.

همچنین در این جلسه پیشنهاد دیگر آروین مبنی بر اضافه شدن لایحه جداگانه برای افزایش بهای خدمات و نرخ عوارض در بودجه ۹۸ به تصویب نرسید.

 بهاره آروین در این رابطه گفت: حدود یک ماه پیش در شورای شهر تصویب کردیم که بهای خدمات و نرخ عوارض به صورت لایحه ای مجزا بیاید تا اثرات بودجه ای آن دیده شود. پیشنهاد من این است که در لایحه بودجه تاکید کنیم پیش از ارائه بودجه به شورا، لایحه بهای خدمات و نرخ عوارض به صورت لایحه ای جداگانه به شورا ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز