خبرگزاری کار ایران

استعفای معاون شهردار تهران تایید شد/ لزوم پیداکردن راه‌حل برای دوچرخه‌سواری زنان

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۷۰۷

شهردار تهران با اشاره به حساسیت‌هایی که درباره دوچرخه‌سواری زنان وجود دارد، گفت: نباید به این حساسیت‌ها دامن بزنیم و باید برای آن راه‌حل پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیروز حناچی صبح امروز در حاشیه آیین بهره‌برداری از چهار پروژه عمرانی در خصوص آبگرفتگی موجود در سطح شهر در جمع خبرنگاران گفت: این آبگرفتگی به دلیل تکمیل زیرساخت‌ها است و ما طرح ساماندهی آب‌های زیرسطحی را در دستور کار داریم. از آنجا که زیر سطح زمین کار در حال انجام است مردم آن را نمی‌بینند اما از همه کسانی که نتایج کارشان مقابل چشم مردم نیست تشکر می‌کنم.

شهردار تهران در بخش بعدی سخنان خود گفت: سقف بودجه اکنون بسته شده و براساس سقف بودجه، اعتبارات بین حوزه‌های مختلف توزیع می‌شود. البته بودجه کاهنده است و امیدواریم با ظرفیت‌هایی که داریم از شرایط اقتصادی فعلی عبور کنیم. مطمئنا در بودجه برای پروژه‌های عمرانی هم اعتبار خواهیم گذاشت.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی در خصوص دوچرخه‌سواری زنان گفت:‌ دوچرخه‌سواری در واقع تغییر کیفیت و شیوه زندگی است. البته ما نباید به حساسیت‌هایی که در زمینه دوچرخه‌سواری زنان وجود دارد دامن بزنیم و باید برای آن راه حل پیدا کنیم. این موضوع در چارچوب‌های روشن قابل حل است و نگاه ما به سلامت شهروندان است. البته بحث اصلی فقط دوچرخه نیست؛ بلکه مسئله این است که کمتر از خودروی شخصی و بیشتر از دوچرخه، مسیرهای پیاده و حمل و نقل عمومی استفاده کنیم.

حناچی استعفای معاون فنی و عمرانی خود را تایید کرد و گفت: عبارتی که در سخنرانی خود درباره گردش کارها از حضرت امیر (ع) نقل کرده‌ام درباره ایشان بود. از زحمات ایشان تشکر می‌کنم؛ ایشان از مجموعه ما جدا می‌شوند اما از مجموعه های عمرانی جدا نمی شوند به هرحال مسئولیت‌ها در گردش هستند. امیدوارم هریک از ما که از مجموعه جدا می‌شویم پرونده روشنی داشته‌ باشیم. آقای معزی یکی از مدیران خوب ما هستند.

وی همچنین در خصوص استفاده از سرمایه بخش خصوصی در پروژه‌ها گفت: تصمیم این است که در برخی از پروژه ها شهرداری زیرساخت‌ها را در اختیار قرار دهد و از سرمایه بخش خصوصی به روش‌های مختلف استفاده کنند از این طریق هزینه‌ مردم کاهش می یابد و طول بهره‌برداری افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز