خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت ساری:

دیدار بشار اسد با رهبر انقلاب پایان جنگ 8 ساله سوریه را به نمایش گذاشت

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۵۳۵

امام جمعه موقت ساری گفت: به سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به ایران و دیدار او با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این سفر پایان بی نتیجه هشت ساله جنگ علیه سوریه بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های امروز نماز جمعه ساری با اشاره سالروز تشکیل کمیته امداد امام (ره) در سال 57 به فرمان رهبر کبیر انقلاب، اظهار کرد:

کمیته امداد ارزشمندترین نهاد انقلابی است که خدمات ارزشمندی را نیز ارائه می کند.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی، با هدف یاری نمودن محرومان و مستضعفان، امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خودکفا کردن محرومان تشکیل یافته است.

امام جمعه موقت ساری گفت:جشن نیکوکاری از دیگر برنامه های این نهاد حمایتی است که هر ساله از سوی این نهاد برگزار می شودبنابراین ضرورت دارد تا همه در این کار نیکو سهیم باشیم.

وی توصیه کرد: مسئولین با پشتکار و تلاش مضاعف نیازهای محرومان را مرتفع کنند.

یوسف پور به روز درختکاری و هفته منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: منابع طبیعی جزء بیت المال بوده و حفظ و نگهداری آن ازضروریات است.

وی با بیان اینکه حیات انسان نیازمند به انفال است و نگهداری از انفال نیز الزامی است ادامه داد: حفظ منابع طبیعی از وظایف شرعی و انقلابی است و این تکلیف بر دوش همه مسئولین و مردم است.

یوسف پوربا تاکید بر اینکه مسئولین از تغییر کاربری غیر ضروری جلوگیری کنند، افزود: تجاوز بی شمار به این نعمت خدادادی موجب شد تا بسیاری از این اراضی غیر قابل جبران باشند.

امام جمعه موقت ساری در ادامه به سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به ایران و دیدار او با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این سفر پایان بی نتیجه هشت ساله جنگ علیه سوریه بوده است.

وی افزود: در این جنگ دشمنان هشت سال سعی کردند تا سوریه را در اختیار استکبار جهانی قرار دهند و این کشور اسلامی را همچون دیگر کشورهای اسلامی به اسارت بگیرند؛ اما سوریه با کمک ایران ،سپاه قدس،مدافعان حرم و حزب الله لبنان توانست استقلال خود را همچنان حفظ کند.

یوسف پور با اشاره به چهل سالگی انقلاب و اینکه دشمنان اسلام در این مدت با عناوین مختلف سعی در براندازی جمهوری اسلامی ایران داشتند،تصریح کرد: ایران اسلامی گام اول را با اقتدار و سربلندی و افتخار به گذشته برداشته است ،اکنون چله دوم را با رهنمون های مقام معظم رهبری ،مسئولان ،جوانان و مردم همیشه در صحنه همین اقتدار آغاز کرده ایم و با عزت ادامه می دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز