خبرگزاری کار ایران

بشار اسد:

اسرائیل از القاعده و دیگر گروه‌های مسلح در سوریه حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۹۳۴

اسرائیل از گروه‌های مسلح در سوریه و گروه القاعده حمایت می‌کند و این امری کاملا واضح است.

رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از گروه تروریستی القاعده و گروه‌های مسلح در سوریه حمایت می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه در گفت‌و‌گو با مجله آمریکایی «فورین افیرز» که امروز –دوشنبه - منتشر شد گفت که اسرائیل از گروه‌های مسلح در سوریه حمایت می‌کند و این امری کاملا واضح است.

اسد افزود که هر‌گاه ارتش سوریه موفقیتی به دست می آورد اسرائیل برای برای تاثیرگذاری روی ارتش به سوریه حمله کرده است.

رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد: سوری‌ها به تمسخر این پرسش را مطرح می‌کنند که چگونه گفته می‌شود القاعده نیروی هوایی ندارد؟ در واقع نیروی هوایی دارد و آن هم نیروی هوایی اسرائیل است.

اسد در ادامه گفت که ارتش سوریه هر‌گاه اراده کرد به منطقه‌ای در سوریه وارد شود، وارد شده است ولی ارتش عربی سوریه نمی‌تواند در هر کیلومتر اراضی سوریه حضور داشته باشد این محال است.

وی درباره سیر جنگ در سوریه گفت که ارتش سوریه طی دو سال اخیر موفقیت‌هایی کسب کرده اما هر جنگی چیزی جز خسارت و نابودی در بر ندارد.

بشار اسد در ادامه گفت که آنچه دمشق در جنگ سوریه به دست آورد آن است که ملت سوریه با حضور تروریست‌ها مخالف کرده و حمایت روزافزونی از دولت و ارتش سوریه از خود نشان دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز