خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر کشاورزی و استاندار خوزستان صورت گرفت؛

گشایش نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی و دامپزشکی در اهواز

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۴۴۳

با حضور معاون وزیر کشاورزی و استاندار خوزستان هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها، آبیاری و آبرسانی، دام، طیور، شیلات، آبزیان و دامپزشکی در اهواز گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، با حضور کامبیز عباسی و غلامرضا شریعتی هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده ها، آبیاری و آبرسانی، دام، طیور، شیلات، آبزیان و دامپزشکی در اهواز افتتاح شد.

این نمایشگاه با حضور مؤسسه‌های داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی با رویکرد حمایت از تجارت کشاورزی، دامپروری و تولیدات آن از طریق حضور در نمایشگاه و حمایت از هر دو اهرم تجارت و تولید با رویکرد علمی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خوزستان که 84 درصد در حوزه کشاورزی و 16 درصد در حوزه دامپروری هستند، برگزار شده است.

در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده ها، آبیاری و آبرسانی، دام، طیور، شیلات، آبزیان و دامپزشکی شرکت‌کنندگانی از استان‌های خراسان رضوی، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، همدان، مازندران، اصفهان، قزوین، خوزستان، قم، یزد، مرکزی، گلستان، فارس، کردستان، اردبیل، چهار محال بختیاری، کرمان و کرمانشاه حضور دارند.

ارائه توانمندی‌های مؤسسه‌ها، معرفی کالا یا خدمات جدید، ایجاد ارتباط موثر، تحقیق بازار و بازاریابی، ورود به بازارهای جدید، اخذ سفارش از مشتریان جدید، روابط عمومی و ایجاد آگاهی، اخذ سفارش از مشتریان موجود، تبادل اطلاعات و تجربیات، گسترش کانال‌های توزیع و ایحاد نمایندگی، اخذ سفارش و فروش فوری، قیمت گذاری کالا و خدمات موسسه خود و رقیب شناسی و ... از جمله شاخص‌ها و اهدافی است که در روند برگزاری این نمایشگاه مدنظر است.

 هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده ها، آبیاری و آبرسانی، دام، طیور، شیلات، آبزیان و دامپزشکی تا 12 اسفند ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز و از ساعت 15 الی 21 پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز