خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

انحراف در هزینه تسهیلات ارزان قیمت تخلف است

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۱۹۱

استاندار خوزستان با اشاره به آغاز دور جدید پرداخت کمک‌های فنی و اعتباری به واحدهای صنعتی و پروژه‌های عمرانی استان، گفت: انحراف در هزینه تسهیلات ارزان قیمت از سوی واحدهای دریافت کنند، نوعی رانت خواری و تخلف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به امضاء تفاهم نامه اختصاص کمک‌های فنی و اعتباری به واحدهای صنعتی و پروژه های عمرانی بین استانداری خوزستان و بانک‌های ملی و صندوق کارآفرینی، اظهار داشت: سال گذشته پنج هزار میلیارد ریال به این امر اختصاص پیدا کرد.

وی با ابراز رضایت از نتایج پرداخت این تسهیلات در سال گذشته، عنوان کرد: بر همین اساس این منابع در سال جاری(تا پایان سال مالی 97) افزایش یافته است.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان عنوان کرد: هرگونه انحراف در هزینه این تسهیلات از سوی واحدهای دریافت کننده نوعی رانت خواری و تخلف است.

شریعتی با اشاره به اینکه برای اختصاص این منابع مالی به استان تلاش های زیادی صورت گرفته است، گفت: این تسهیلات جزئی از بیت المال است و در شرایط سخت موجود این منابع باید به رشد و رونق اقتصادی استان و اشتغالزایی منجر شود.

وی یادآور شد: با نظارت هایی که سال گذشته صورت گرفت، این اعتبارات تا حد زیادی به واحدهای صنعتی که دچار مشکلات مالی شده بودند، کمک کرد.

استاندار خوزستان از 68 هزار بیمه شده جدید در خوزستان خبر داد و گفت: این آمار نشان دهنده آن است امسال فرصت های شغلی بیشتری در استان ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز