خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار یزد تاکید کرد:

ضرورت ساماندهی خانه‌های مسافر/ ورودی‌های استان زیباسازی شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۳۲۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد بر ضرورت ساماندهی خانه‌های مسافر استان یزد و نظارت جدی‌تر بر این خانه‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن صادقیان در جلسه ستاد اجرایی سفرهای نوروزی استان یزد گفت: درست نیست که جلوی فعالیت خانه‌‌های مسافر را گرفت اما ضرورت ساماندهی دارد و باید نظارت بر آنها جدی‌‌تر شود.

وی با انتقاد از وضعیت جذب مسافر در ایام نوروز از سوی خانه‌‌های مسافر اظهار داشت: در سطح شهر به ویژه خانه‌‌های مسافر فاقد مجوز با در دست داشتن پلاکارد به دنبال جذب مسافر هستند و حتی در مبادی ورودی شهر نیز دیده می‌‌شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد اضافه کرد: به جای کنار خیابان ایستادن برای جذب مسافر، دستگاه‌‌های متولی بیایند و با ایجاد ایستگاه‌‌هایی برای جذب مسافر و ساماندهی خانه‌‌های مسافر اقدام کنند.

صادقیان بر ضرورت ساماندهی ورودی شهرها به لحاظ زیباسازی تاکید و تصریح کرد: ورودی شهر زیبایی چندانی ندارد و باید در شهر یزد به عنوان مرکز استان و سایر شهرها در آستانه نوروز توجه شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداران و فرمانداران برای زیباسازی شهرها به ویژه ورودی‌ها توجه و اهتمام ویژه‌‌ای داشته باشند، خاطرنشان کرد: برخی معابر شهر یزد متاسفانه نابسامانی دارند که شایسته است در آستانه سال جدید اقدام جدی شده و به صورت ویژه زیباسازی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد خواستار توجه جدی به امر اطلاع‌‌رسانی در حوزه گردشگری شد و ابراز داشت: نباید فعالیت‌‌ها به گونه‌‌ای باشد که مسافران سردرگم شوند بلکه لازم است با اتخاذ تدابیری، اطلاع‌‌رسانی در حوزه بهداشت و سلامت، به ویژه استقرار داروخانه‌‌‌های شبانه‌روزی، درمانگاه‌ ها و مراکز درمانی صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز