خبرگزاری کار ایران

مدیر پایگاه میراث جهانی سازه‎های آبی - تاریخی شوشتر مطرح کرد:

توسعه ظرفیت‎های گردشگرپذیری اولویت پایگاه میراث جهانی شوشتر برای نوروز ۱۳۹۸

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۶۰۳

مدیر پایگاه میراث جهانی سازه‎های آبی - تاریخی شوشتر در جلسه شورای نوروزی این پایگاه، توسعه ظرفیت‎های گردشگرپذیری را اولویت فعالیت پایگاه میراث جهانی شوشتر در ایام نوروز دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمدحسین ارسطوزاده اظهار کرد: باتوجه به نزدیک شدن ایام نوروز و وجود قابلیت، استعداد و ظرفیت‎های متعدد گردشگری در شهرستان شوشتر، همه کارمندان این پایگاه جهانی هم و غم خود را خواهیم گذاشت تا میزبانی ویژه‎ای از گردشگران نوروزی داشته باشیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه شهرستان شوشتر طی سالیان اخیر، با وجود سازه‎های بی‎نظیر و منحصر به فرد و همت تمام مسئولان و انجمن‎های مردم‎نهاد، نگاه میلیونی گردشگران در سرتاسر این کره خاکی را به خود معطوف کرده است.

مدیر پایگاه میراث جهانی سازه‎های آبی - تاریخی شوشتر ابراز امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت‎‌های موجود، شوشتر این قابلیت را دارا است که در سال 1398 یکی از پرفروغ‎ترین سال‎های خود را در موضوع بازدید و جذب گردشگر داشته باشد. 

وی توسعه ظرفیت‎های گردشگرپذیری را اولویت فعالیت پایگاه میراث جهانی شوشتر در ایام نوروز عنوان و خاطرنشان کرد: درخصوص هماهنگی به منظور پاک‎سازی آثار، رفع نواقص و ارائه خدمات گردشگری، برگزاری جلسات هماهنگی با راهنمایان گردشگری، انجام امور تبلیغاتی و معرفی سازه‎ای آبی و نیز تهیه برنامه کاری پایگاه در ایام تعطیل،  دستورکاری تهیه و در اختیار عوامل پایگاه داده شده است که با عملی شدن این موارد امیدواریم میزبانی شایسته برای عموم گردشگران و مسافران نوروزی در سال جدید باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز