خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

دشمنان نه تنها دولت روحانی بلکه روند رو به رشد انقلاب را هدف قرار داده‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۰۰۷

استاندار تهران گفت: دشمنان ما هم به سرکردگی آمریکا روند رو به رشد انقلاب را هدف قرار داده‌اند نه فقط دولت آقای روحانی را.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، پنجمین نشست شورای اداری استان تهران صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در محل استانداری تهران برگزار شد.

انوشیروان محسنی بند پی در ابتدای این نشست اظهار کرد: همه وزارتخانه‌ها در ایام پایانی سال تراکم کار بیشتری دارند اما وزارت اطلاعات در همه ایام سال تراکم کار دارد لذا از این جهت از حضور وزیر اطلاعات دراین نشست تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: تقویت بنیه دفاعی، نابودی داعش در منطقه، عبور از بحران‌های ایجاد شده توسط مستکبران، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خودکفایی در تولید گندم، پیشی گرفتن صادرات از واردات و شکست نشست ورشو با دیپلماسی خوب وزارت خارجه از جمله دستاوردهای کشور در سال ۹۷ بود.

استاندار تهران با بیان اینکه در این راستا حوادث تلخی هم داشتیم، اظهار داشت: خروج غیراخلاقی و غیرقانونی آمریکا از برجام، ایجاد مشکلات اقتصادی و اقدامات تروریستی در زاهدان از جمله اتفاقات تلخ امسال بود. دشمنان ما هم به سرکردگی آمریکا روند رو به رشد انقلاب را هدف قرار داده‌اند نه فقط دولت آقای روحانی را.

وی خاطرنشان کرد: شعار امسال حمایت از کالای ایرانی بود و ما اگر بخواهیم به اشتغال و تولید توجه داشته باشیم باید فراهم کردن بستر مناسب برای حمایت از کالای ایرانی را در دستور کار داشته باشیم.

محسنی بندپی گفت: در احکام بودجه سال جاری سه تبصره اشتغال روستایی که ۱.۵ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای آن در نظر گرفته شده است، حمایت از مزیت‌های شغلی در روستاها، ۱۷ هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی در نظر گرفته شده است که همگی در مسیر توسعه اشتغال پایدار در روستاها بوده است. در بیانیه گام دوم انقلاب کارگیری نیروهای جوان ، بهره مندی از دانش و پژوهش و رضایت مندی مردم از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مردم بزرگترین پشتوانه انقلاب هستند و هر اقدامی در کاهش بوروکراسی و افزایش اعتماد مردم از اهمیت به سزایی برخوردار است نیروهای نظارتی هر کجا که خلاف و فسادی وجود دارد باید برخورد کند اما آن جا که مدیران برای کاهش برورکراسی وارد عمل می‌شوند باید مورد حمایت قرار گیرند در حقیقت باید شجاعت تصمیم گیری مدیران را تقویت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز