خبرگزاری کار ایران

خلیلی اردکانی:

زنان سهم مدیریتی خود را مطالبه کنند

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۸۸۲

رئیس کمیسون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج گفت: فضا برای تصدی صندلی‌های مدیریتی از سوی زنان چندان باز نیست لذا زنان با مطالبه گری، سهم خود را از صندلی‌های مدیریتی بگیرند.

به گزارش ایلنا، محمد حسین خلیلی اردکانی در همایش توسعه سرمایه فردی بانوان و مدیریت شهری، اظهار کرد: در کشوری که بیشترین صندلی‌های دانشگاه‌ها به زنان اختصاص داده شده چرا نباید از توانمندی و تخصص این سرمایه های ارزشمند استفاده کرد.

وی ادامه داد: بدون اغراق باید گفت در کنار تمام مردان موفق تاریخ زنانی بوده اند که مسیر پیشرفت و تعالی آنها را همواره کرده اند. زنان با صبر و روحیه  لطیفی که دارند قادرند کوه خشونت را تسخیر و فضاهایی که در آن حضور دارند را تلطیف کنند متاسفانه به دلیل برخی مشکلات فضا برای تصدی صندلی‌های مدیریتی  از سوی زنان چندان باز نیست و موانع زیادی در این حوزه وجود دارد.

عضو شورای شهر کرج گفت: مسئولان کلان باید فضای مناسب برای بروز توانمندی‌ها و تخصص بانوان را فراهم کنند تا شاهد حضور پررنگ تر آنها در عرصه‌های مدیریتی باشیم.

خلیلی اردکانی ابراز کرد: زنان هم باید در این زمینه مطالبه‌گر باشند و با خودباوری برای گرفتن سهم خود از جایگاه‌های مدیریتی تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز