خبرگزاری کار ایران

در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش کارگری؛

داورزنی: اجازه ندهیم ورزش برای مردم گران شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۵۶۵

مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش کارگری با حضور داورزنی(معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان)، صادقی فر(معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، دادکان(مشاور ورزیر کار در حوزه تربیت بدنی)، اسبقیان(مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون ها)و شهنازی(دبیرکل کمیته ملی المپیک) برگزار گردید.

​به گزارش ایلنا، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش کارگری که صبح امروز در هتل المپیک تهران برگزار گردید، با اشاره به اهمیت ورزش در شرایط اقتصادی مردم کشورمان، افزود: اجازه ندهیم ورزش برای مردم گران شود.ورزش علاقمندی  و امید زیادی بین کارگران ایجاد می‌کند و موجب نشاط در بین این قشر می‌شود.

وی افزود: نوع پرداخت دستمزد در این قشر متفاوت است و باید برنامه ریزی در این حوزه طوری باشد تا هویت صنفی کارگران حفظ شود، چون پرداخت‌ها در ورزش حرفه‌ای طوری است که ذهنیت دیگری برای ورزشکاران کارگر ایجاد می‌کند که چطور برخی صنایع و کارخانه‌ها چنین دستمزد‌های زیادی به ورزشکاران دیگر پرداخت می‌کند.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان گفت: با جامعه گسترده‌ای در آن حوزه روبه رو هستیم که باید زمینه‌ای برای ورزش این قشر و خانواده هایشان ایجاد کنیم، در وزارت ورزش در پی این هستیم که مکان‌های ورزشی برای ورزش همگانی به صورت رایگان در اختیار خانواده‌ها قرار بگیرد.
وی افزود: با مزایده گذاشتن اماکن ورزشی برای واگذاری آنها به بخش خصوصی، عملا موضوع ورزش رایگان از بین می‌رود و تضاد ایجاد می‌کند.
داورزنی با اشاره به اینکه نباید به قشر کارگری و خانواده‌های آنها فشار وارد شود، گفت: نباید اجازه دهیم ورزش برای مردم گران شود، چون در شرایط کنونی اقتصادی به مردم فشار وارد شده و ما نباید مشکلات را اضافه کنیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز