خبرگزاری کار ایران

هاشمی در جمع خبرنگاران:

امروز ۲ نطق پراحساس در شورا داشتیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۲۲۰

رییس شورای شهر تهران گفت: درآمد کسب شده از محل مصوبه برج باغ ها در برابر خسارت آن ناچیز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی امروز در حاشیه صدوبیست و پنجمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران در جمع خبرنگاران با انتقاد از نحوه اجرای مصوبه موسوم به برج باغ ها تاکید کرد: درآمد کسب شده از محل اجرای این مصوبه در برابر خسارت آن ناچیز است.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: مصوبه برج باغ ها لایحه بدی نبود اما در اجرا با بخشنامه ها و دستورالعمل های متفاوتی که بعدا به آن اضافه شد، صدمات زیادی دید. این لایحه جدید که به شورا آمده برای این است که ضعف های لایحه برج باغ اصلاح شود.

وی ادامه داد: کلیات لایحه جدید، امروز به تصویب اعضای شورا رسید و پس از تصویب بندهای آن، باید به تصویب و تایید شورای عالی شهرسازی و معماری نیز برسد.

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: سعی شورا بر حفظ باغات بین ۵ هزار تا ۱۰ هزار متر است.

وی ادامه داد: مصوبه جدید ۱۱ ماده دارد و برخی اختلافات وجود داشت و ماده به ماده در حال بررسی هستیم.

وی همچنین در خصوص تشریح اتفاقات جلسه امروز شورا نیز گفت: امروز ۲ نطق پراحساس داشتیم و در ادامه به اعتراض فرمانداری درخصوص مصوبه محدوده طرح ترافیک رسیدگی و موارد اصلاح و امروز مجددا به فرمانداری ارسال می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین گزارش مالی شهرداری توسط رسولی ارائه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز