خبرگزاری کار ایران

قطبی: خیلی‌ها منتظر اولین باخت تیم ما بودند/ روز بد ما و روز خوب نساجی بود

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۴۷۴

سرمربی فولاد در خصوص شکست تیمش مقابل نساجی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا،‌ افشین قطبی بعد از دیدار تیمش مقابل نساجی اظهار داشت: خیلی‌ها منتظر اولین باخت تیم ما بودند و متاسفانه این اتفاق افتاد. از حرکات مردم قائمشهر واقعا تعجب کردم و آنها همیشه فضای خوبی روی سکوها ایجاد می‌کردند. روز گذشته هم یک کار کلاسیک کردند و با گل به هتل ما آمدند.

وی ادامه داد: بازی در نیمه اول خیلی خوب بود ولی ما در ادامه وقتی از فرصت استفاده نکردیم نتوانستیم برنده باشیم. من به مردم و تیم نساجی قائمشهر تبریک می‌گویم.

قطبی در خصوص اینکه تفاوت نساجی و فولاد چه بود گفت: آنها از فرصت های خود خوب استفاده کردند، آنها در ضدحملات خیلی خطرناک ظاهر شدند. ما در ضد حملات اشتباه کردیم و امروز روز بد ما و روز خوب نساجی بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص اینکه منظورش از اینکه خیلی ها دوست داشتند فولاد ببازد چه بود گفت: ما تیمی بودیم از سطح پایین جدول آمدیم، از 4 بازی 10 امتیاز گرفتیم و بهترین تیم جدول را بردیم. وقتی از پایین به بالا آمدیم نگاه‌ها به ما عوض شد و طبیعی است که رقبا دوست دارند ما زیاد به آنها نزدیک نشویم.من منظور منفی از این بابت نداشتم و فقط این را گفتم که رقبا دوست نداشتند ما به آنها نزدیک شویم.

وی در خصوص داوری گفت: داوری خوب کار کرد و من صحبتی در مورد این موضوع ندارم. فکر کنم شاید می‌توانست ۲ دقیقه بیشتر وقت اضافه بگیرد.

قطبی در خصوص اضافه شدن بازیکن ژاپنی گفت: ما زیاد وقت نداریم چون بازی های زیادی تا پایان لیگ نمانده و فکر کردم او را برای بازی‌سازی‌اش به زمین بفرستیم تا از پاس‌های آخر او استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز