خبرگزاری کار ایران

دریادار سیاری:

تجهیزات نیروهای مسلح ما دیگر عاریه‌ای نیست

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۴۶۹

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه تمام تجهیزات و تاکتیک‌های ما داخلی و بومی است، تاکید کرد: شناسایی و اشراف کاملی بر تهدیدات در منطقه داریم و خودمان را منطبق با تهدیدات آماده می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در حاشیه رزمایش دریایی «ولایت ۹۷» گفت: تهدیدات علیه کشور ما همیشه بوده و مهم توانمندی نیروهای مسلح برای مقابله و بازدارندگی است.

وی با بیان اینکه یگان‌های عملیاتی ما مستمرا در حال تقویت توان خود هستند، اظهار داشت: امسال چند رزمایش برگزار شد که همه آنها با هم، نشانده توان و قدرت دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش ادامه داد: ما شناسایی و اشراف کاملی بر تهدیدات در منطقه داریم و خودمان را منطبق با تهدیدات آماده می‌کنیم.

سیاری با بیان اینکه نیروهای مسلح ما توان مقابله با هر تهدیدی را دارند، تصریح کرد: در این خصوص، نیروی انسانی یک رکن مهم است و نیروهای ما امروز از نظر آموزش و مهارت در سطح بسیار بالایی هستند.

وی افزود: همه این نیروها متناسب با شرایط روز آموزش دیده و در آمادگی کامل بسر می‌برند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به بومی بودن تمامی تجهیزات و سامانه‌های حاضر در رزمایش، خاطرنشان کرد: تجهیزات نیروهای مسلح ما دیگر عاریه‌ای نیست چراکه معتقدیم سلاح عاریه‌ای، امنیت عاریه‌ای به دنبال دارد و فروشندگان این تسلحیات می‌توانند در بزنگاه، گلوگاه‌ها را بگیرند.

سیاری اضافه کرد: هم تجهیزات و هم تاکتیک‌های ما داخلی و بومی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز