خبرگزاری کار ایران

با امضای تفاهم نامه‌ای؛

آستان‌قدس رضوی معین اقتصاد مقاومتی شهرستان سرخس شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۱۸۵

آستان‌قدس رضوی هفدهمین معین اقتصاد مقاومتی استان در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی برای منطقه سرخس شد.

به گزارش ایلنا از سرخس، در این راستا تفاهم‌نامه‌ای بین قائم مقام تولیت آستان‌قدس رضوی با استاندار خراسان رضوی، نماینده مردم شهرستان در مجلس، ائمه جمعه و فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان محلی این شهرستان به امضا رسید.

 براساس این تفاهم‌نامه که در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان به امضا رسید، مجموعه‌ای از طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی در حوزه‌های مختلف دارای مزیت این شهرستان طراحی و امضا شد که زمینه اشتغال و توسعه منطقه را فراهم می کند.

ضمن این‌که در اجرای طرح توسعه اقتصاد مقاومتی نقش مشارکت همه ارکان از دادگستری تا حوزه‌های اجرایی و بیش از همه مردم بسیار گسترده و مهم است که به خوبی دیده شده است.

تحقق رویکرد دولت در دستیابی به عدالت اجتماعی و توازن منطقه‌ای به تناسب شرایط اقتصادی و اجتماعی و مزیت‌های فرهنگی و طبیعی منطقه با تکیه بر قابلیت‌های بومی و طبیعی در راستای مردمی و درون‌زا کردن اقتصاد منطقه و توانمندسازی مردم منطقه از طریق ایجاد سازوکار فعال‌سازی آنها در امر توسعه و با اولویت رفع محرومیت و توسعه اقتصادی و فرهنگی مردم در روستاها بر مبنای سیاست های اقتصاد مقاومتی محور اجرای این طرح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز