خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

ساماندهی وضعیت مرز بین المللی باشماق ؛ اولویت اقتصادی کردستان

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۵۳۱

استاندار کردستان گفت: ساماندهی وضعیت مرز بین المللی باشماق مریوان به عنوان یکی از مرزهای مهم زمینی کشور از اولویت های اقتصادی استان کردستان است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا در جلسه بررسی موانع و مشکلات پایانه مرزی باشماق مریوان با بیان این مطلب اظهار داشت: متاسفانه به دلایل مختلف در گذشته نوع نگاه به وضعیت مرز رسمی باشماق مریوان، نگاه مناسبی نبوده و در حال حاضر نیز برای فعالیت بخش خصوصی در این پایانه مرزی نارسایی‌های وجود دارد.

وی افزود: با توجه به احتمال تصویب نهایی منطقه آزاد بانه و مریوان همه باید برای تسهیل در مراودات مرزی به خصوص در پایانه مرزی باشماق مریوان تلاش کنیم.

مرادنیا با تاکید بر لزوم تسریع درروند توسعه زیر ساخت های مرز باشماق مریوان در ادامه خاطر نشان کرد: دستگاههای متولی باید با هدف بهبود وضعیت توسعه صادرات در این مرز توان خود را مضاعف کرده و راه را برای رونق هر چه بیشتر اقتصادی در مرز باشماق هموار سازند.

استاندار کردستان تاکید کرد: تلاش‌های فراوانی برای بهبود شرایط در مرز باشماق صورت گرفته و حضور همزمان دو معاون وزیر در این مرز نیز نشان از اهمیت بررسی مشکلات مرزی بین المللی باشماق مریوان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز