خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خبر داد:

تجهیز اتوبوس‌های خطوط 10 گانه تندرو به سیستم اعلام گویای نام ایستگاه

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۹۵۳

یکی از برنامه‌های ضروری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران جهت تسهیل استفاده شهروندان از اتوبوس‌ها، نصب سیستم اعلام گویای هوشمند نام ایستگاه در اتوبوس‌های BRT شهر تهران است که با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم این مهم محقق شده است.

به گزارش ایلنا، پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در این خصوص اظهار کرد: در سال جاری یکی از برنامه های در دست اقدام اتوبوسرانی تهران ، موضوع نصب و راه اندازی سیستم هوشمند اعلام نام ایستگاه بوده است، همانطور که قبلاً وعده انجام آن را تا پایان سال داده بودیم ، با تلاش و بررسی های کارشناسان شرکت واحد اتوبوسرانی اجرای این طرح نهایی شد . تا کنون اولین خط از خطوط اتوبوسهای تندرو به طور کامل به سیستم هوشمند اعلام ایستگاه مجهز و در ادامه کار خط بعدی نیز آغاز گردیده است.

سنندجی گفت: تجهیز ایستگاه ها و اتوبوس های شهر تهران به سیستم اعلام گویا، یکی از نیازهای ضروری در حمل و نقل شهری به شمار می رود و شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران نیز وظیفه دارد تا شرایط لازم برای استفاده تمامی شهروندان با توانایی های مختلف را فراهم نماید.

ایشان افزود: برخی الزامات نرم افزاری در خطوط تندرو از دلایل تاخیر در اجرای به موقع این برنامه بوده است. به همین دلیل برای آنلاین و هوشمند شدن سیستم موصوف در ناوگان لازم بود تا در ابتدا از سوی شهرداری تهران زیر ساخت های لازم فراهم گردد و در گام بعدی نیز در قالب یک کار مشترک، بخش خصوصی به این موضوع ورود پیدا کرده و اقدام به تجهیز تمامی اتوبوس های تندرو به سیستم اعلام گویا کند.

مدیرعامل شرکت واحد در پایان گفت: در تلاشیم  تا دو ماه آتی تمام اتوبوس های خطوط BRT و در ادامه آن سایر اتوبوسهای تحت نظارت به این سیستم مجهز گردد.

شایان ذکر است سیستم نصب شده برروی اتوبوسها بصورت هوشمند بوده و در صورت تغییر خط و مسیر اتوبوس با استفاده از GPS  به صورت خودکار با خط جدید تطبیق و هماهنگ می‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز