خبرگزاری کار ایران

بازدید سرخو از اتوبوس مجهز به فیلتر جذب دوده

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۰۹۲

اگر تست‌های این دو فیلتر نهایی شده است، آن را از حالت پایلوت خارج کنید و به صورت کلی نصب این فیلتر را اجرایی کنید.

رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران از اتوبوس مجهز به فیلتر جذب دوده عصر روز سه شنبه چهارآذر ماه بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش ایلنا؛ محسن سرخو در این بازدید اظهار داشت: در برنامه ۵ ساله دوم شهرداری تهران، مصوب شد که ۳۷۰۰ عدد فیلتر جذب دوده در سال ۹۳ بر روی اتوبوس های شرکت واحد نصب شود.

وی در ادامه گفت: براساس مطالعات شرکت کنترل کیفیت هوا تاکنون ۸ نوع فیلتر تست شده که از این تعداد ۲ عدد تایید نهایی شده است که تاکنون دو دستگاه اتوبوس مجهز به نصب فیلتر جذب دوده شده است که حدود ۴۵ روز است که در پایانه شهید افشار در پایانه جنوب فعالیت دارد و مشغول به جابجایی مسافر است، طی تست‌های به عمل آمده نصب هر فیلتر بر روی هر اتوبوس یک روز زمان می برد و با وجود داشتن هفت سامانه می‌توان روزی هفت دستگاه اتوبوس را مجهز به فیلتر جذب دوده کرد. بنابراین برای اینکه تا سقف مصوبه شورای اسلامی شهر تهران فیلترهای جذب دوده نصب گردد لازم است ظرفیت نصب فیلترها در پایانه‌ها اضافه شود.

وی ادامه داد: این فیلتر ها با سوخت ppm۲۳۰ کار می‌کنند.

در پایان رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران خطاب به مسئولان شهرداری و با اشاره به آلودگی شهر تهران و از دست ندان زمان اظهار داشت: اگر تست‌های این دو فیلتر نهایی شده است، آن را از حالت پایلوت خارج کنید و به صورت کلی نصب این فیلتر را اجرایی کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز