خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی آموزش و پرورش اعلام کرد؛

تعطیلی برخی مناطق اردبیل برای دومین روز

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۸۴۰

تداوم سرما پس از بارش برف شدید در اردبیل مدارس برخی مناطق استان اردبیل را برای دومین روز متوالی در هفته‌جاری تعطیل کرد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل شنبه شب اعلام کرد امروز یکشنبه در اردبیل، نیر و هیر مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی و در نمین پیش‌دبستانی در سری صبح تعطیل است.

همچنین در شهرستان کوثر پیش‌دبستانی و ابتدایی تعطیل و متوسطه دوره اول و دوم با یک‌ساعت تاخیر آغاز خواهد شد، در خلخال هم پیش‌دبستانی و استثنایی تعطیل و ابتدایی شهر و روستا و متوسطه دوره اول مدارس روستایی با یک‌ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

در این حال هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد که از دیروز تا صبح امروز در مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش برف و در مناطق‌شمالی بارش باران رخ داد که بیشترین بارش برف در شهرستان نیر از ایستگاه بارانسنجی بلقیس‌آباد با 68 سانتیمتر و بیشترین بارش باران از شهرستان بیله‌سوار با 22 میلیمتر به ثبت رسیده است.

این منبع افزود: براساس نقشه‌های هواشناسی، در ادامه فعالیت این سامانه در منطقه تا قبل از ظهر فردا (یکشنبه 28 بهمن) در بخش‌هایی از مناطق‌شمالی بارش پراکنده باران و بخش‌هایی از مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

ضمنا امشب ضمن وزش باد گاهی تند تا نسبتا شدید(بویژه در مناطق شمالی و مرکزی) دمای هوا به‌طور محسوس کاهش یافته طوری‌که در مناطق مرکزی و جنوبی استان دمای 5 تا 7 درجه زیر صفر هم انتظار می‌رود.

مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل نیز اعلام کرد که تمامی راه های استان باز بوده و تردد در جاده های کوهستانی با توجه به وجود کولاک و لغزنده بودن جاده ها با احتیاط و در برخی موارد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز