خبرگزاری کار ایران

با پیگیری‌ واحد مددکاری زندان مریوان؛

دو زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۴۶۵

دو زندانی جرائم غیرعمد که به دلیل بدهکاری مالی و ناتوانی از پرداخت مهریه در زندان بودند از زندان آزاد شدند.

به گزارش ایلنا، اسحاق ابراهیمی با بیان این مطلب اظهار کرد: با پیگیری های رئیس زندان مریوان و واحد مددکاری اصلاحی و تربیتی زندان و با دعوت از شاکیان پرونده، صلح و سازش میان شاکی و متشاکی صورت پذیرفت و این دو زندانی به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

وی ادامه داد: در مورد اول (بدهکاری مالی) شاکی پرونده با گذشت نیمی از حق خود و در مورد دوم (مهریه) شاکی با صرف نظر کردن از تمام حق خود موجبات آزادی هم نوعان خود از زندان را فراهم کردند.

ابراهیمی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از رئیس و حوزه مددکاری زندان مریوان به جهت پیگیری های مستمر در خصوص رفع مشکلات زندانیان بیان داشت: مددکاران نقش بسزایی در تغییر و اصلاح شخصیت مددجویان به واسطه حل مشکلات قضایی، روانی و خانوادگی آنان دارند.

وی با بیان اینکه 17 مددکار در زندان‌های استان مشغول به ارائه خدمات مددکاری و مشاوره ای به زندانیان هستند، گفت: تمام تلاش مددکاران بر این است تا ضمن بازاجتماعی نمودن زندانیان، شرایط مساعد را برای بازگشت و حضور موثر و مفید آنان در جامعه را فراهم کنند.

مدیرکل زندان‌های کردستان،  پیگیری های مستمر از سوی مددکاران زندان‌های استان را موجب فراهم شدن زمنیه آزادی بسیاری از زندانیان در سطح استان دانست و اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، مددکاران مراکز اصلاحی و تربیتی استان با تماس ها و نشست های متعدد با شاکیان پرونده های زندانیان، در 1109 مورد توانسته اند زمنیه رضایت از شکات را فراهم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز