خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری شهرستان فریدن:

صدور تاًییدیه حسن اخلاق و رفتار برای زندانی از شرایط پذیرش آزادی مشروط است

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۶۵۷

استفاده از آزادی مشروط برای زندانیان تنها یک امتیاز محسوب شده و نباید به آزادی مشروط بعنوان یک حق برای زندانی نگاه کرد.

رئیس دادگستری شهرستان فریدن درجمع مددجویان زندان ضمن تقدیر از عملکرد مسئولین زندان، فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی و فرهنگی را عامل بسیار مهمی در کمک به بازگشت سعادتمندانه مددجویان به آغوش جامعه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمدرضا توکلی گفت: استفاده از آزادی مشروط برای زندانیان تنها یک امتیاز محسوب شده و نباید به آزادی مشروط بعنوان یک حق برای زندانی نگاه کرد.

وی با بیان اینکه اعطاء آزادی مشروط به زندانیان منوط به تغییر محسوس و قابل توجه آنان در تمامی ابعاد زندگی در طول مدت تحمل کیفر است، گفت: صدور تاًییدیه حسن اخلاق و رفتار برای زندانی توسط زندان را یکی از مهم‌ترین شرایط پذیرش آزادی مشروط می دانم که تلاش واحد فرهنگی زندان شهرستان فریدن در این زمینه بسیار چشمگیر و قابل تقدیر است.

مرتضی باصریان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فریدن، نیز در جمع مددجویان اعطاء مرخصی های طولانی برای مددجویان را منوط به حفظ یک جزء الی سی جزء از قرآن کریم دانست و از تلاش‌های مستمر واحد فرهنگی زندان در اعزام مددجویان حافظ قرآن بهمراه خانواده هایشان به مشهد مقدس تقدیر کرد.

رئیس زندان فریدن نیز از حضور قضات حوزه قضائی فریدن در جمع مدد جویان زندان تقدیر کرد.

یدالله سعیدی که حضور مسئولین قضائی شهرستان نقش بسیار ارزشمندی در رسیدگی به مشکلات قضائی مدد جویان دارد گفت: اینکه مدد جویان بتوانند بدون وجود هیچ گونه مشکل و واسطه ای با مسئولین قضائی ملاقات کرده و مشکلات خود را با ایشان مطرح کنند، خود تاًثیر بسیار مثبتی درپذیرش مجازات از سوی زندانیان و نهایتاً اصلاح پذیری آنان دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز