خبرگزاری کار ایران

اطفاء حریق کارگاه مبل‌سازی در یک ساختمان مسکونی

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۴۰۰

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از اطفاء حریق در یک کارگاه مبل‌سازی در یک ساختمان مسکونی خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 6:43 صبح امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در کارگاه نجاری و مبل‌سازی در خیابان جمهوری، چهارراه پیروز به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله 3 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان دو طبقه بر روی همکف بود. طبقات بالایی این ساختمان مسکونی و طبقه همکف آن مغازه با کاربری تجاری بود و در طبقه منهای یک این ساختمان که 100 متر وسعت داشت یک کارگاه نجاری قرار داشت. آتش در طبقه منفی یک ایجاد شده بود و این بخش از ساختمان کاملا شعله‌ور بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه قبل از رسیدن آتش‌نشانان ساکنان ساختمان از آن خارج شده بودند و مورد محبوس‌ شده‌ای وجود نداشت البته احتمال اینکه کارگری در این طبقه گرفتار شده باشد وجود داشت. آتش‌نشانان با توجه به وضعیت ناایمنی که وجود داشت همزمان با دستگاه‌های تنفسی به طبقه منهای یک نفوذ کرده و همزمان با خاموش کردن آتش‌ به جستجوی افراد احتمالی گرفتار شده در این طبقه پرداختند.

ملکی تصریح کرد: خوشبختانه کسی در طبقه منهای یک نیز حضور نداشت و آتش‌نشانان به سرعت اقدام به شعله‌زنی کرده و آتش‌ را خاموش کردند. در حال حاضر نیروهای آتش‌نشانی در حال لکه‌گیری، تخلیه دود و ایمن‌سازی محل هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز