خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

دلتمردان شجاعانه تورم را مهار کنند/سپاه پاسخ ترور شهیدان را بدهد

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۳۰۱

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دولتمردان شجاعانه وارد میدان شوند و گرانی ها را مهار کنند گفت: سپاه پاسخ ترور شهیدان را بدهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،آیت الله نورالله طبرسی امروز در خطبه های نماز جمعه ساری با بیان اینکه مردم انقلابی و با بصیرت در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن انقلاب را بیمه کردند،اظهار داشت: با هیچ ادبیاتی نمی توان از این حضور باشکوه دشمن شکن و مقتدرانه مردم قدردانی کرد.

وی افزود: از حضور مردم مازندران بویژه مردم مرکز استان در این حماسه بزرگ قدردانی می کنم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دشمن بارها اعلام کرد که نمی گذارند مردم ایران چهل سالگی انقلاب را ببینند با این تصور تحریم سنگینی بر اقشار مختلف مردم وارد آوردند تا با این جنگ روانی مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی بدبین کنند اما مردم با حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن کاخ سفید را سیاه کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب شوروی و فرانسه و هند و کوبا نیست که دوام نداشته باشد افزود : انقلاب اسلامی ،انقلاب محمدی است و نمیتوان آنرا با کشتار و تحریم اقتصادی از پا درآورد.

آیت الله طبرسی خطاب به دلتمردان و رئیس جمهور گفت: بیگانه،بیگانه است ،برجام برای ما بس بود دیگر به دنبال قراردادهای دیگر نباشید،چرا که آنان به عهد و پیمان خود پایبند نیستند .

وی افزود: در شرایطی که کشور دچار مشکلات معیشتی ،بیکاری و گرانی است اما مردم باری دیگر با حضور پرشور خود باری دیگر با امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت کردند بنابراین ضرورت دارد دولتمردان شجاعانه وارد میدان شوند و گرانی ها و بازار را مهار کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگر از سخنانش شهادت حافظان امنیت را تسلیت گفت و ادامه داد: امیدواریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام خون شهیدان و مجروحان را حتی خارج از کشور بگیرند.

وی افزود: سپاه پاسداران برای انتقام این شهیدان سیلی سخت به دشمنان خواهد زد تا مایه عبرت دشمنان باشد.

آیت الله طبرسی به تالیف  و رونمایی 12 کتاب انقلاب در مرکز مازندران و همچنین افتتاح نخستین تونل شهری مازندران در ساری اشاره کرد و افزود: مدیران مطالبات مردم را فراموش نکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز