خبرگزاری کار ایران

عضو شورا در گفت وگو با ایلنا مطرح کرد ؛

اختصاص 71 درصدی بودجه شهرداری قزوین به بخش عمران

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۲۸۹

عضو شورای شهر قزوین گفت: تاکنون با کلیات بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین مشکل خاصی نداشته‌ایم اما طراحی و مطالعات بودجه دارای مشکل است.

مهدیه سادات قافله‌باشی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه وارد سال سوم بودجه شهرداری قزوین می‌شویم، حجم زیادی از مطالعات، شورای شهر را از کار باز می‌دارد و نبود فرصت مطالعه موجب می‌شود زمان بسیاری را از دست بدهیم.

عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: بودجه امسال شهرداری قزوین نسبت به سال گذشته رشد زیادی نداشته و بزرگترین وظیفه شهرداری، تکمیل زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه عمرانی است.

وی خاطرنشان کرد: بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین با نگاه عمرانی لحاظ شده و 71 درصد بودجه عمرانی در نظر گرفته شده که به دلیل اینکه بودجه عمرانی چرب تر و غالب است، نقطه قوت شهرداری قزوین محسوب می‌شود.

این عضو شورای شهر قزوین افزود: باید بپذیریم که پرسنل شهرداری کمترین حقوق دریافتی را دارند و طبیعتا به واسطه‌ تشتتی که در نوع استخدام آنها وجود دارد، تنها چیزی که می‌تواند حقوق آنها را ترمیم دهد، در قالب اضافه کار و طرح رفاهی است.

قافله‌باشی ادامه داد: تا زمانی که طرح طبقه‌بندی برای پرسنل شهرداری شامل نشود، سختی کار نتوانند اخذ کنند و نوع استخدام‌ها یکدست نشود مجموعه شهرداری قزوین مجبور است با مفاهیم اضافه کار، ستاد رفاهی و هر آنچه که در این قالب می‌گنجد، حقوق پرسنل شهرداری را ترمیم بخشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا طرح طبقه‌بندی در بودجه پیشنهادی شهرداری لحاظ شده، توضیح داد: این طرح سال گذشته برای آتش‌نشانی با توجه به شرایط سخت و خاص، انجام شد که در بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین برای یک نوع استخدام درنظر گرفته شده و موجب رشد 400 درصدی حقوق یک سِری افراد می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز