خبرگزاری کار ایران

حق‌شناس در گفت‌وگو با ایلنا :

کمربندی نسیم شمال لکه ننگ قزوین است/ مردم به عملکرد ما می خندند

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۱۸۴

عضو شورای شهر قزوین گفت: کمربندی نسیم شمال که به نوعی شاهراه ارتباطی چند استان به همدیگر است، لکه ننگ استان قزوین است.

محسن حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: از آنجا که قزوین در مسیر گردشگری و شاهراه قرار دارد،  مدیریت ارشد استان باید با برنامه‌ریزی و در هماهنگی با هفت یا هشت دستگاه اجرایی، برای احداث جاده نسیم شمال سهمی را برای آنان مشخص کند و با تامین اعتبار از منابع ملی، نسبت به احداث این جاده اقدام کند.

عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: جاده نسیم شمال، جاده دسترسی و سطحی شرکت گاز بوده و قرار نبود نقش کمربندی را ایفا کند اما به دلیل اینکه قزوین در بسیاری از جاها فقیر بوده به خاطر نداشتن کمربندی، جاده نسیم شمال رینگ داخلی شده و نقش کمربندی را دارد.

حق‌شناس اضافه کرد: ما از مردم می خواهیم پول نگهداری شهر، عوارض پسماند، ایمنی و غیره را پرداخت کنند در صورتی که بسیاری از جاده‌های ما از وضعیت خوبی برخوردار نیست و مردم به این عملکرد ما می‌خندند .

وی در زمینه نبود زیرسازی لازم در جاده نسیم شمال خاطرنشان کرد: برخی اعتقاد دارند که در زمینه زیرسازی باید از بتن ریلی و انواع و اقسام مدل‌های جدید حوزه‌های عمرانی در جاده نسیم شمال استفاده شود.

این عضو شورای شهر قزوین بیان کرد: شورای شهر قزوین، نماینده و زبان مردم است و از تردد در جاده نسیم شمال که ضرر مالی متوجه آنان می‌شود، دغدغه دارد و نگران این موضوع است که نمی‌تواند مشکلات مردم شهر در این زمینه را حل کند.

عضو شورای شهر قزوین افزود: کار شهرداری کمربندی‌سازی نیست و اینکه حدود 300 میلیارد تومان برای پل امام رضا (ع) شهر قزوین هزینه می‌کند، درست یا اشتباه در حال انجام است.

حق‌شناس ادامه داد: مجموعه دولت و مسئولان ارشد استان قزوین و مدیریت شهری قزوین باید نسبت به احداث کمربندی نسیم شمال تدبیر لازم را بیندیشد که این مهم با مشارکت دستگاه‌های استانداری، شهرداری، راه و شهرسازی، امور عمرانی استاندار قزوین، سازمان برنامه و بودجه و دیگر دستگاه‌های مربوطه باید تحقق یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز