خبرگزاری کار ایران

برنامه جامع بین­‌المللی‌سازی دانشگاه شهید رجایی تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۹۶۵

برنامه جامع بین­‌المللی‌سازی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به تصویب هیأت امنا رسید.

به گزارش ایلنا، در نشست سی‌ام هیأت امنای دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، پس از بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه جامع دانشگاه در حوزه بین الملل، این برنامه مورد تصویب قرار گرفت.

تدوین این برنامه بیش از دو سال به طول انجامید و پس از تصویب آن در شورای دانشگاه، بر اساس اصلاحات خواسته شده در نشست پیشین هیأت امنای دانشگاه، کارگروهی به منظور تدوین نهایی آن شکل گرفت که نتیجه آن در قالب ویراست هشتم در نشست سی‌ام هیأت امنا به تصویب اعضا رسید.

این برنامه با استفاده از اسناد بالادستی همچون چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ هجری شمسی و نقشه جامع علمی کشور و نیز بر اساس سند راهبردی دانشگاه شهید رجایی تدوین شده است.

در چشم‌انداز این برنامه آمده است: در افق چشم‌انداز (۱۴۰۴)، واحد بین‌المللی دانشگاه شهید رجایی یکی از مهم‌­ترین نهادهای موثر در ارتقای جایگاه دانشگاه در نظام رتبه‌بندی بین‌المللی و تبدیل آن به دانشگاهی بین‌المللی خواهد بود و این دانشگاه، حضور و تعاملی ساختاریافته و نظام‌مند در عرصه‌ها و مجامع علمی بین‌المللی به‌ویژه در کشورهای اسلامی و همسایه در حوزه آموزش‌های مهارتی-تخصصی خواهد داشت.

اهداف راهبردی این برنامه نیز شامل یکپارچه‌سازی(Integration)، توانمندسازی (Empowerment)، شبکه‌سازی(Networking)، جمع‌افزایی و پدیداری (Synergyvisibility) و فرصت‌سازی (Enhancing knowledge transfer opportunities) است؛ بر همین اساس ۴۰ برنامه و هدف عملیاتی در برنامه جامع بین‌المللی‌سازی دانشگاه شهید رجایی در نظر گرفته شده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز