خبرگزاری کار ایران

در جذب بازیکن از ما نظر نخواستند

رضایی: ترافیک در خط حمله هم یک فرصت است هم یک تهدید

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۸۵۳

مجید رضایی عضو کمیته فنی استقلال اعلام کرد در جذب بازیکنان جدید از ما نظر نخواستند.

به گزارش ایلنا،مجید رضایی عضو کمیته فنی استقلال اعلام کرد در جذب بازیکنان جدید از ما نظر نخواستند. رضایی همچنین پیش‌بینی کرد آبی‌پوشان اگر تمرکز خود را حفظ کنند، می‌توانند در لیگ به موقعیت برسند.

استقلال برد خوبی را مقابل پیکان به دست آورد؟

استقلال قبل از تعطیلات روند خیلی خوبی داشت. معمولا وقتی تعطیلات بلندمدت فرا می‌رسد همیشه برای تیم‌هایی که روند صعودی داشتند، نگرانی‌هایی به وجود می‌آید ولی خوشبختانه استقلال از این تعطیلات به خوبی استفاده کرد. خوشبختانه نتیجه بازی مقابل پیکان نشان داد استقلال هنوز روند قبلی خود را پیش از تعطیلات نیم‌فصل دراختیار دارد. خیلی مهم است وقتی یک لیگ بعد از تعطیلات شروع می‌شود، تیم‌ها استارت خوبی داشته باشند.

یعنی شما معتقدید استقلال این روند را تا پایان فصل ادامه خواهد داد؟

استارت خوب تیم‌ها می‌تواند به لحاظ روانی تیم‌ها را به سمت موفقیت رهنمود سازد. خوشبختانه این شرایط برای استقلال اتفاق افتاده است. شما نگاه کنید بازی مقابل پیکان با وجود اینکه این تیم یک مربی خوب را به خدمت گرفته است، اما مقابل تیم ما دور از انتظار ظاهر شد. به خاطر همین است که استقلال در روز بد پیکان راحت گل می‌زد. امیدوارم که استقلال تا لیگ قهرمانان آسیا ترکیب اصلی خودش را پیدا کند و به موفقیت برسد.

عملکرد بازیکنان جدید تیم را چطور ارزیابی کردید؟

نمایش آنها بد نبود. البته آنها زمان کوتاهی در زمین حضور داشتند. معمولا فشار روانی روی بازیکنانی که از بیرون وارد استقلال و پرسپولیس می‌شوند بیشتر از سایر تیم‌هاست. منشا و ایسما بازیکنان خوبی هستند. گلی که ایسما به ثمر رساند، شرایط را از لحاظ روحی و روانی هموار کرد. منشا هم که در گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت.

قبول دارید ترافیک زیادی در خط حمله استقلال وجود دارد؟

ترافیک در خط حمله استقلال می‌تواند هم یک فرصت و هم یک تهدید باشد. من فکر می‌کنم با توجه به اینکه باید به زودی در لیگ قهرمانان آسیا هم شرکت کنیم، حضور این همه بازیکن مفید است. البته فلسفه مربیگری متفاوت است. خیلی از مربیان دوست دارند فصل را با کمترین تغییرات به پایان برسانند.

به نظرتان شفر می‌تواند استقلال را قهرمان کند؟

با شناختی که از آقای شفر دارم، این توانایی را در او می‌بینم و استقلال را می‌تواند در هر دو جام موفق کند. البته در لیگ کار سخت‌تری در پیش دارد زیرا مدعیان زیادی حضور دارند. استقلال اگر بتواند با برنامه عمل کند، می‌تواند قهرمانی لیگ را به دست آورد.

چند وقتی است خبری از کمیته فنی نیست.

مدیرعامل باشگاه استقلال چندی پیش یک حکمی به عنوان کمیته فنی به ما دادند و ما طبق این حکم، عضو این کمیته هستیم ولی عملا در این تعطیلات دو، سه ماهه هیچ جلسه‌ای نداشتیم.

یعنی در جذب بازیکن هم نظر ندادید؟

در ارتباط با جذب بازیکن هیچ نظری از ما نخواستند. حتی ما هنوز نمی‌دانیم جلسه بعدی کمیته فنی چه زمانی خواهد بود.

استقلال روز جمعه باید به مصاف تراکتورسازی برود.

یکی از سخت‌ترین بازی‌های استقلال همین بازی است. من اعتقاد دارم این بازی 6‌امتیازی است و هر تیمی بتواند با تمرکز بالا در این دیدار حاضر شود، می‌تواند 3 امتیاز را کسب کند. به شخصه به برد استقلال در این بازی خوشبین هستم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز