خبرگزاری کار ایران

فتحی خیلی تلاش می‌کند که مشکلات را حل کند

مظلومی: گزینه حضور در استقلال ما را بازی می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۰۵۳

پرویز مظلومی سخنگوی کمیته فنی استقلال اعلام کرد مشکل این روزهای این تیم مالی است و مسوولان تلاش می‌کنند آن را حل کنند

به گزارش ایلنا،پرویز مظلومی سخنگوی کمیته فنی استقلال اعلام کرد مشکل این روزهای این تیم مالی است و مسوولان تلاش می‌کنند آن را حل کنند. با سرمربی سابق آبی‌ها درخصوص حضور مجیدی در کادر فنی و همچنین بحث بازگشت جباروف همکلام شدیم.

شرایط استقلال در این روزها زیاد خوب نیست.

هواداران استقلال نگران هستند که کاملا این موضوع طبیعی است. آنها تیم‌شان را دوست دارند و همیشه پیگیر شرایط تیم هستند. اما این را به آنها بگویم مدیریت باشگاه و شخص آقای فتحی خیلی تلاش می‌کند که مشکلات را حل کند. به اعتقاد من شرایط تیم بهتر خواهد شد. ما دو، سه مصدوم داشتیم که به بازی رسیدند. مرتضی آقاخان، داریوش شجاعیان و محسن کریمی بازیکنانی هستند که قطعا حضورشان در استقلال در نیم‌فصل دوم به تیم کمک خواهد کرد.

فرهاد مجیدی هم دستیار وینفرد شفر شد. او بالاخره شاگرد شما بوده است.

ما از باشگاه خواسته بودیم که یک دستیار ایرانی به تیم اضافه شود. از اول هم خواستار این بودیم که یکی از جوانان بااستعداد به کادر فنی استقلال اضافه شود. اسم نبرده بودیم اما همیشه می‌خواستیم که این اتفاق بیفتد و اینکه اگر شفر روزی از ایران رفت، یکی دو مربی ایرانی تجربه به دست بیاورند. این نباشد که مربی خارجی بیاید، پولش را بگیرد و برود. حضور مربی ایرانی جوان خواست خود کمیته فنی بود. البته ما یک دستیار خارجی دیگر هم خواسته بودیم که به تیم اضافه شود. خوشبختانه مربی خارجی خوب هم که دارای رزومه بسیار خوبی است به تیم اضافه شده است.

اما در جذب بازیکن هنوز موفق نبوده‌اید

نگرانی مردم جذب بازیکن است. مردم باید در جریان موضوعات قرار بگیرند. بزرگترین مشکل و معضلی که استقلال دارد، پول است. تیم یکی دو روز است که به مشکل خورده. بچه‌ها مشکل و گرفتاری دارند. اردوی قطر را پیش‌بینی کرده بودیم که هنوز به سرانجام نرسیده است. امیدوارم هرچه زودتر تیم برای اردو به خارج برود. تیم باید به اردو برود تا به هماهنگی بیشتری برای نیم‌فصل دوم برسد. امیدوارم هرچه زودتر این مشکلات حل شود.

بحث حضور جباروف به کجا رسید؟

هیچ بازیکنی را هنوز نتوانستیم بگیریم. جباروف هم یکی از آنهاست. به جباروف فرصت داده بودیم که تکلیفش را با ما مشخص کند باید بگویم او هم با ما در حال بازی کردن است. اول فصل هم همین کار را با ما کرد. او به همراه تیام اول فصل آن‌قدر با ما بازی کردند که زمان را از دست دادیم. همین باعث شد که باشگاه فرصت را از دست بدهد. دو سه ماه اسیر این آقایان بودیم. الان هم نمی‌گوید نمی‌آید، یک پولی هم طلبکار بود که بخش عمده‌اش را گرفت. فکر می‌کنم باشگاه هم در حال حاضر تلاشش این است که بازیکنان کنونی را حفظ کند. دنبال جذب یک مهاجم هم هستیم. این خواسته شفر بوده. همچنین قرار است یک هافبک وسط هم جذب تیم شود که امیدوارم همه این مسایل هرچه زودتر اتفاق بیفتد چون هر چقدر زمان را از دست بدهیم به ضررمان است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز