خبرگزاری کار ایران

آنهایی که دنبال حاشیه هستند به آرشیو نگاه کنند

عضوکمیته فنی استقلال :قصد دخالت در کار شفر را نداریم

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۹۲۵

مجید رضایی، عضو کمیته فنی استقلال است که برخلاف برخی اعضای باشگاه در سکوت و بدون حاشیه کارش را دنبال می‌کند. سنگربان سابق آبی‌پوشان تهرانی که از شاگردان ناصر حجازی است از افتخاراتش به همراه استقلال می‌گوید

به گزارش ایلنا، مجید رضایی، عضو کمیته فنی استقلال است که برخلاف برخی اعضای باشگاه در سکوت و بدون حاشیه کارش را دنبال می‌کند. سنگربان سابق آبی‌پوشان تهرانی که از شاگردان ناصر حجازی است از افتخاراتش به همراه استقلال می‌گوید و اینکه امیرحسین فتحی در دوره مدیریت باشگاه تهرانی روند موفقیت‌آمیزی داشته است.

با رضایی درباره شرایط باشگاه استقلال همکلام شدیم. گفت و گوی او با ایلنا را بخوانید:

حضور شما در کمیته فنی استقلال کمی عجیب به نظر می‌رسید و منتقدانی هم داشته است؟

بنده از سال 64 در استقلال حضور داشتم و همیشه سعی کردم بدون حاشیه و هیاهو به این تیم خدمت کنم و تا سال 70 هم پیراهن این تیم را برتن داشتم و در دو دربی هم به طور ثابت به میدان رفتم. آنهایی که دنبال حاشیه هستند به آرشیو نگاه کنند، با استقلال به پیراهن تیم ملی رسیده‌ام. تجربه شاگردی ناصرخان را دارم و در مقدماتی المپیک هم حضور داشتم و در برهه‌ای هم دستیار درخشان شدم. قبل از برانکو هم در تیم ملی مربی گلرها بودم. ما در کمیته فنی جای کسی را نگرفتیم و از ما دعوت شد که در این کمیته حضور داشته باشیم. قرار است تجربیات خود را در اختیار کادر فنی بگذاریم. قصد ما کمک کردن به استقلال است.

شنیده می‌شود رابطه خوبی با فتحی دارید؟

فتحی از دیدگاه من فردی لایق و تواناست و توانایی مدیریتی خوبی دارد. با محمد مومنی هم دوستی قدیمی دارم. این نسل از استقلال کنار هم بودیم؛ با فریبا، زرینچه و چنگیز نسل نیمه‌ دوم دهه 60 هستیم.

نتایج استقلال را چطور دیدید؟

همه بازی‌ها را دنبال می‌کنم. استقلال به هر شکل تغییرات زیادی داشته و برای یک تیم بزرگ این خوب نیست با جابه‌جایی‌هایی هم که صورت گرفته، آرام آرام نفراتی که تازه به تیم آمده‌اند هماهنگ می‌شوند تا بهترین نتایج را کسب کنند.

بازی با سایپا بعد از تعطیلات را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازیکنان طی این روزها در کنار هم تمرینات خوبی را سپری کرده‌اند و آماده این بازی هستند. سایپا تیم باسابقه در لیگ است که سرمربی آن هم علی دایی است و مطمئنا بازی آسانی مقابل آنها نخواهیم داشت. در جام حذفی هم باید به مصاف آنها برویم و به نظرم بازی جذابی را شاهد خواهیم بود.

مظلومی در مصاحبه‌ای اعلام کرد قرار است در تمرینات استقلال حاضر شوید؟

قرار است هفته‌ای یک بار یکی از اعضای کمیته فنی در تمرینات حضور یابد تا از نزدیک شاهد آماده‌سازی تیم باشد. همچنین آنها قرار است گزارش خود را نیز به سرپرست باشگاه اعلام کنند. ما قصد دخالت در تیمی را نداریم و اگر شفر از ما مشورت بخواهد، به او خواهیم داد.

گفته می‌شود دستیار جدیدی در کادرفنی حضور پیدا می‌کند؟

در ارتباط با اخبار کمیته فنی فقط آقای مظلومی صحبت 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز