خبرگزاری کار ایران

واکنش عجیب عضو کمیته فنی استقلال: در جریان آمدن مجیدی به استقلال نبودیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۴۶۰

مجید رضایی عضو کمیته فنی استقلال معتقد است این اعضا در جریان بازگشت فرهاد مجیدی به عنوان دستیار در مجمع آبی‌پوشان نبودند ولی حضور این بازیکن می‌تواند به مجموعه تیم کمک کند.

به گزارش ایلنا، مجید رضایی عضو کمیته فنی استقلال معتقد است این اعضا در جریان بازگشت فرهاد مجیدی به عنوان دستیار در مجمع آبی‌پوشان نبودند ولی حضور این بازیکن می‌تواند به مجموعه تیم کمک کند.

از شرایط استقلال در تعطیلات نیم‌فصل خبر دارید؟

قرار است دور جدید تمرینات از امروز شروع شود. مسوولان هم کارهای فنی را انجام می‌دهند تا تیم برای حضور پرقدرت در نیم‌فصل دوم آماده شود.

خیلی وقت است کمیته فنی جلسه‌ای را برگزار نکردند؟

کمیته فنی یک روز قبل از تعطیلات جلسه‌ای را برگزار کرد و به احتمال فراوان در هفته جدید هم یک نشست دیگر را برگزار خواهیم کرد. طبق برنامه ما هر 15 روز یک بار جلسه کمیته فنی خواهیم داشت.

شایعه حضور فرهاد مجیدی از مدت‌ها قبل در استقلال شنیده می‌شد.

فرهاد مجیدی بازیکن محبوبی است. زمانی هم که بازی می‌کرد،  هواداران او را خیلی دوست داشتند. خیلی از بازیکنان هستند زمانی که بازی می‌کردند هر وقت به زمین می‌رفتند یک شوکی را به تیم و بازیکنان وارد می‌کردند، فرهاد مجیدی از جمله این بازیکنان بود. مجیدی با یک حرکت انفرادی هواداران استقلال را به وجد می‌آورد. او قابل احترام است. اگر بحث حضور ایشان در استقلال بوده قطعا مدیران باشگاه به ما می‌گفتند و ما هم نقطه نظرات‌مان را اعلام می‌کردیم اما تا این لحظه که من با شما صحبت می‌کنم (ساعت 30/16 روز جمعه) مدیرعامل چیزی درخصوص مجیدی به عنوان کادر فنی در استقلال اعلام نکرده است. اگر فتحی به ما اعلام کند که خواهان حضور مجیدی است ما در کمیته فنی آن را بررسی و پاسخ را به باشگاه ارایه خواهیم داد.

اما ظاهرا ایشان به عنوان دستیار شفر به صورت رسمی اعلام شده است.

بعضی اختیارات فقط مربوط به مدیرعامل است و خود ایشان شخصا در این مساله ورود کرده است.

اما شفر بارها با حضور مجیدی در کادر فنی مخالفت کرده بود؟

احساس نمی‌کنم این‌طوری که شما می‌گویید، باشد. شفر خواهان حضور مجیدی در استقلال شده و مدیرعامل هم مقدمات کار را فراهم کرده و مصلحت در این بوده که مجیدی به کادر فنی استقلال اضافه شود.

در نیم‌فصل اول شایعاتی مبنی بر اینکه داوری‌ها به نفع یک تیم خاص است به گوش می‌رسید. با این موضوع موافقید؟

من اعتقادی به این موضوع ندارم. همان‌طور که بازیکنان در زمین اشتباه می‌کنند برای داور هم ممکن است این مساله به وجود بیاید. حالا برای یک تیم اشتباهات کمتر است و برای تیم دیگر بیشتر. کمی بی‌انصافی است که بخواهیم بگوییم داوران جهت‌دار قضاوت می‌کنند.

نیومایر و گرو هم از مجموعه استقلال جدا شده‌‌‌‌‌اند.

در آخرین جلسه کمیته فنی درخصوص جدایی این دو بازیکن بحث شد و ما هم موافقت‌مان را اعلام کردیم. باید قبول کنیم این دو به استقلال کمک نکردند. نیومایر از لحاظ بدنی خیلی عقب بود. گرو هم از لحاظ فیزیکی خوب بود اما چون هواداران او را با تیام مقایسه می‌کردند، تاثیر روحی و روانی رویش گذاشته بود و نمی‌توانست کارایی خوبی داشته باشد.

به نظرتان جباروف می‌تواند به استقلال کمک کند؟

جباروف بازیکنی بوده که فصل گذشته شرایط خوبی داشته. بازیکنان در سطح جباروف می‌توانند به تیم کمک کنند. او از تجربه بالایی برخوردار است و می‌تواند پاس‌های خوبی را در زمین به سایرین بدهد. اعضای کمیته فنی با حضور ایشان در استقلال موافق هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز