خبرگزاری کار ایران

خادم‌پور به دنبال جدایی از استقلال

فولاد، پارس جنوبی و نفت آبادان مشتری مدافع استقلال شدند

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۹۲۱

سه باشگاه لیگ برتری به دنبال عقد قرارداد همکاری با مدافع جوان استقلال تهران هستند.

به گزارش ایلنا، در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ هجدهم بازیکنانی که زیاد به آنها بازی نرسید، به دنبال جدایی یا رفتن قرضی به دیگر تیم‌ها هستند تا شرایط بازی کردن را داشته باشند. در استقلال هم چند بازیکن از جمله سینا خادم‌پور که در نیم فصل نخست به آنها بازی نرسید، خواهان جدایی از جمع آبی‌ها به صورت قرضی هستند تا بتوانند با شرایط بهتری به این تیم برگردند.

در همین زمینه خادم‌پور روز گذشته به همراه مدیر برنامه‌هایش در باشگاه استقلال حاضر شد و در جلسه‌ای با مدیران این تیم خواستار جدایی قرضی از این تیم شد.

در همین خصوص این بازیکن که شنیده می‌شود از نفت آبادان، پارس جنوبی و فولاد پیشنهاد دارد صحبت‌‌های اولیه را انجام داده و قرار است مدیران باشگاه با شفر صحبت‌های نهایی را بابت این مساله داشته باشند.

با توجه به اینکه شاید شفر در نیم فصل دوم قصد داشته باشد از روزبه چشمی یک خط جلوتر و در خط میانی استفاده کند، حضور سینا خادم‌پور که دفاع آخر است و قابلیت بازی در دفاع آخر را دارد، شاید شرایط سختی برای جدایی داشته باشد و باید دید در نهایت سرمربی آلمانی استقلال چه تصمیمی خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز