خبرگزاری کار ایران

سرهنگ امیری اعلام کرد:

دستگیری سارق سابقه دار در تهرانسر

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۶۴۱

رئیس کلانتری تهرانسر از دستگیری یک سارق موتورسیکلت خبر داد که چندی پیش نیز، کیف پیر زنی را با همدستش سرقت کرده بود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ذبیح الله امیری در این باره گفت: ساعت ۱۴ روز پانزدهم بهمن ماه سال جاری، یکی از شهروندان به کلانتری مراجعه و اظهار داشت که موتورسیکلتش از محل پارکش سرقت شده است.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، تیم عملیات کلانتری وارد عمل شده و با بررسی ماجرا متوجه شدیم و در تحقیقات پلیسی، چهره سارق را مورد شناسایی قرار دادند.

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر با بیان اینکه در تحقیقات مقدماتی به دست آمد که سارق موتورسیکلت همان فردی است که چندی پیش در محدوده کلانتری کیف پیرزنی را به همراه همدستش سرقت می‌‌کند، اظهار داشت: در آن پرونده، متهم اصلی (سارق موتورسیکلت) متواری ولی همدستش در صحنه سرقت با عملیات پلیسی بازداشت می‌‌شود.

امیری افزود: با تایید این موضوع که سارق موتورسیکلت همان سارق کیف پیرزن حاوی ۶۰ میلیون تومان طلا و جواهر است، تحقیقات پلیسی وارد مرحله تازه‌‌تری شد و مشخص شد متهم اصلی پرونده مدتی است که در کمپ ترک اعتیاد بستری شده است.

وی اضافه کرد: با مشخص مخفیگاه متهم با هماهنگی مقام قضائی تیمی از ماموران عملیات کلانتری، سریعا به همان کمپ رفته و او را در کمپ ترک اعتیاد دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با بررسی سوابق متهم مشخص شد او سوابقی در زمینه‌‌های کیف‌‌قاپی و زورگیری داشته و در این زمینه دو سال نیز به زندان رفته است. متهم به مواد مخدر صنعتی شیشه نیز اعتیاد داشت که در ادامه با تلاش‌‌های پلیسی مشخص شد. وی از سوی پایگاه پنجم آگاهی تهران بزرگ نیز تحت تعقیب است که به همین دلیل برای انجام تحقیقات بیشتر به همراه پرونده، در اختیار ماموران پایگاه پنجم قرار گرفت.

امیری افزود: متهم در اعترافات خود، به سرقت کیف ۶۰ میلیون تومانی پیرزن با همدستش اعتراف کرد و با دلایل پلیس به سرقت موتورسیکلت مذکور نیز، در حالی که چاره‌‌‌ای جز اعتراف نداشت؛ مدعی شد تنها همین دو فقره سرقت را انجام داده است. تلاش‌‌های کارآگاهان پلیس برای مشخص شدن سرقت‌‌های احتمالی دیگر این متهم کلید خورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز