خبرگزاری کار ایران

ویژگی‌های سپرده‌ سرمایه‌گذاری آینده‌ساز بانک آینده

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۰۷۶

حساب سپرده ‌آینده‌ساز، نه فقط برای تضمین برآورده شدن رویاهای شما، که برای امروزتان هم پیشنهادهای سودمندی دارد. برای آن که بدانید می‌خواهید فردا کجا باشید، بایستی موقعیت فعلی‌تان را نیز بشناسید.

به گزارش ایلنا، خدمت تازه‌ بانک آینده مسیر امنی برای قدم‌های محکم امروز و فردای شماست. حساب سپرده آینده‌ساز علاوه بر حفظ ارزش سرمایه شما، امکان سرمایه‌گذاری با بازدهی مناسب و ریسک پایین را فراهم کرده‌است.

آینده‌ساز، یک سپرده سرمایه‌گذاری یک‌ساله منعطف و جذاب

علاوه بر مزایای سپرده‌های بلندمدت، برخی امکانات سپرده‌های کوتاه‌مدت عادی از جمله امکان واریز و برداشت از حساب طی دوره سپردهگذاری از طریق کلیه شعب و برای صاحب حساب میسر شده‌است. این سپرده به شیوه ای طراحی شده‌است که در صورت درخواست مشتری، سودهای علیالحساب که به صورت ماهیانه تعلق می‌گیرد را مجدداً وارد چرخه سرمایه‌گذاری می‌کند و در نتیجه، در پایان دوره‌ی قرارداد، حداکثر بازدهی علی‌الحساب ممکن را برای سپرده‌گذار، محقق می‌کند.

امکان سپرده‌گذاری تدریجی (قسطی)

قابلیت سپرده‌گذاری تدریجی یا اقساطی به این معنی است که مثلا می‌توانید به‌طور ماهیانه مبلغی را برای خود یا فرزندانتان در این سپرده، سرمایه‌گذاری کرده و در پایان دوره‌ی قرارداد از اصل سپرده به همراه بازده مطلوب آن بهره‌مند شوید.

ویژگی‌ها

  • می‌توانید در تمام شعب بانک آینده حساب باز کنید و واریز یا برداشت از آن داشته‌‌باشید.
  • می‌توانید این حساب را با قابلیت سرمایه‌گذاری خودکار سودهای واریزی ماهیانه افتتاح نمایید.
  • امکان واریز و افزایش موجودی در میان دوره وجود داشته و همچنین می توانید تعیین نمایید مبلغی به صورت خودکار در فواصل زمانی معین، از هر یک از حساب‌‌های شما برداشت و به حساب آینده ساز خودشما یا هریک از افرادی که معرفی می‌نمایید، واریز گردد.
  • می‌توانید با گذشت حداقل یک ماه از افتتاح حساب، با تعلق نرخ سود متناظر با مدت مانده گاری سپرده، از سپرده‌تان برداشت کنید یا حسابتان را کامل ببندید.

افتتاح حساب

افراد موفق برای ساختن آینده‌برنامه دارند؛ آینده‌ای طراحی شده شامل اهداف، تلاش‌ها، امیدها و راه‌حل‌ها. آن‌ها برای آن‌چه که می‌خواهند و جایی که قرار است باشند، حرکت می‌کنند و به آن اطمینان دارند. شما چقدر از پایان راهی که اکنون در آن قدم گذاشته‌اید اطمینان دارید؟ امکان افتتاح حساب آینده ساز در تمامی شعب بانک آینده، و همچنین به صورت غیرحضوری با مراجعه به سامانه پیشخوان مجازی بانک آینده امکان‌پذیر می‌باشد. امکان افتتاح حساب مشترک با پدر،مادر،همسر و فرزندانتان یا هرکس دیگر که دارای شرایط قانونی باشد نیز امکان‌پذیر است.

افزایش سرمایه و برداشت

واریز (افزایش موجودی)، برداشت و بستن حساب

سرمایه‌گذاری تدریجی شما در حساب ‌آینده‌ساز و امکان سرمایه‌گذاری مجدد سودهای ماهیانه‌بخش دیگری از این مزایاست؛ در این خدمت تازه، هم امکان واریز همزمان چند قسط وجود دارد و هم به دلیل دیرکرد یا عدم پرداخت، جریمه نخواهید شد! برداشت ماهیانه‌ی سود و برداشت از اصل سپرده در حساب ‌آینده‌ساز امکان‌‌پذیر و بدون هرگونه محدودیتی است؛ برای واریز و افزایش موجودی علاوه بر مراجعه حضوری به شعب، از طریق کانال‌های غیرحضوری همچون: واریز به حساب از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک آینده، پیشخوان مجازی، اینترنت‌‌بانک، سامانه کیلید، تلفن بانک، پایا و ساتنا (از طریق بانک‌های دیگر) امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز