خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق مهر امام رضای آذربایجان شرقی:

صندوق مهر امام رضا در طرح‌های کشاورزی آذربایجان‌شرقی سرمایه‌گذاری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۶۹

معرفی متقاضیان برخوردار از تسهیلات دامداری وکشاورزی جهت اخذ پروانه فعالیت از نظام صنفی کشاورزی، پرداخت تسهیلات ضروری وسرمایه درگردش زیرمجموعه نظام صنفی وپرداخت وامهای قرض الحسنه در ازای افتتاح حساب قرض الحسنه نزدصندوق با بهره‌مندی اعضا از عابرکارت و تلفن بانک و اینترنت بانک، از محورهای این همکاری می‌تواند تلقی شود.

ایلنا: مدیر صندوق مهر امام رضای آذربایجان شرقی گفت: در راستای تحقق نظر مقام معظم رهبری، صندوق مهر امام رضا با همکاری نظام صنفی کشاورزی در طرح‌های کشاورزی و سرمایه در گردش بخش کشاورزی سرمایه گذاری می‌کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا علی زارعی در حاشیه نشست هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی استان، افزود: این صندوق آمادگی دارد برای ساماندهی فعالیت‌های حوزه کشاورزی صندوق، تفاهم نامه لازم را در سه بخش با نظام صنفی کشاورزی استان منعقد نماید.
وی تاکید کرد: معرفی متقاضیان برخوردار از تسهیلات دامداری وکشاورزی جهت اخذ پروانه فعالیت از نظام صنفی کشاورزی، پرداخت تسهیلات ضروری وسرمایه درگردش زیرمجموعه نظام صنفی وپرداخت وامهای قرض الحسنه درازای افتتاح حساب قرض الحسنه نزدصندوق با بهره‌مندی اعضا از عابرکارت و تلفن بانک و اینترنت بانک، از محورهای این همکاری می‌تواند تلقی شود.
مدیر صندوق مهرامام رضای استان با اشاره به اینکه در سال حماسه اقتصادی وحماسه سیاسی، این توسعه همکاری می‌تواند به سود تولید کنندگان بخش کشاورزی استان باشد، خاطرنشان کرد: نظرات صندوق و نظام صنفی در رابطه با نحوه همکاری درچارچوب تعریف دقیق حدود وظایف و اختیارات، بصورت تفاهم نامه ارائه و عملی خواهد شد.
گفتنی است اعضای هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی، ضمن استقبال از همکاری نظام صنفی و صندوق مهرامام رضا آن را در روند حمایت از تولید کنندگان بخش کشاورزی استان بسیار مطلوب و موثر ارزیابی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز