خبرگزاری کار ایران

اولین باخت پرسپولیس لیگ هجدهم به دست امپراطور؛

خریدهای جدید پرسپولیس، دور از انتظار / برانکو در تکاپوی هماهنگی بازیکنان

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۷۹۹

تیم پرسپولیس مقابل فولاد شکست سختی را متحمل شد که این شکست باعث شد تا صدر جدول رده‌بندی را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شکست پرسپولیس مقابل فولاد آنقدر غیر منتظره بود که هواداران این تیم را شوکه کرده و آن‌ها با تردید فراوان نسبت به آینده تیمشان فکر می‌کنند. با قدرت گرفتن دوباره سپاهان، تراکتورسازی و استقلال تعداد تیم‌های مدعی جدول رده‌بندی افزایش یافته و پرسپولیس مانند سال‌های گذشته کار راحتی برای قهرمانی ندارد. بازیکنان جدید پرسپولیس در این دیدار عملکرد پرنوسانی را از خود نشان دادند که در گزارش زیر به بررسی عملکرد آن‌ها مقابل فولاد می‌پردازیم:

با اضافه شدن بازیکنان جدید به این تیم تصور می‌شد تا پرسپولیس بتواند کیفیت فوتبال بهتری را ارائه داده و از تنوع تاکتیکی بیشتری برخوردار باشد اما سه بازی که از این تیم پس از تعطیلات مشاهده شده گویای عدم هماهنگی نفرات قدیم و جدید این تیم است که کادرفنی پرسپولیس را به تکاپو انداخته تا بتوانند این نقیصه را هر چه زودتر بر طرف کنند.

اشتباهات داوری و مسائل رخ داده قبل از بازی با فولاد برای تیم پرسپولیس یکی از عواملی بود که این تیم را مقابل فولاد تضغیف کرد اما مهمترین عامل نبود چرا که این تیم از نظر فنی آن تیم پرقدرت و با صلابت گذشته نبود.

محمد نادری؛ جای شجاع خالی بود

پرسپولیس این دیدار را با غیبت شجاع‌خلیل‌زاده در خط دفاعی آغاز کرد و محمد نادری مدافع جوان و جدید تیم پرسپولیس به جای او وارد زمین شد که هرگز نتوانست عملکرد خوبی را از خود بر جای بگذارد و یکی از بازیکنان ضعیف پرسپولیس در این مسابقه بود. نادری روی گل اول فولاد که از روی یک ضربه کرنر به ثمر رسید نتوانست واکنش به موقعی از خود نشان داده و توپ را دفع کند. همچنین روی گل دوم این تیم نیز روی مهاجم فولاد مرتکب خطای پنالتی شد تا اختلاف تیم اول شهر اهواز با این تیم به دو گل برسد. همین اتفاقات باعث شد تا مشخص شود شجاع‌خلیل‌زاده چه جایگاه مهمی در این تیم ایفا می‌کند و نبودنش چه تاثیری بر عملکرد دفاعی پرسپولیس می‌گذارد.

 

شیری؛ ثبت اولین پاس گل

مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس در این دیدار توانست اولین پاس گل خود را در این تیم به ثبت برساند و خاطره‌ای خوب از روز بد پرسپولیس در خاطر داشته باشد. شیری در واپسین دقایق بازی با یک ارسال دیدنی کمال کامیابی‌نیا را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن قدر پاس ارسالی توسط وی را دانست و با ضربه سر دروازه فولاد را باز کرد تا از سنگینی شکست بکاهد. شیری اما در امور دفاعی موفق نبود و چند بار توسط وینگرهای سرعتی فولاد جا ماند.

خریدهای جدید پرسپولیس، دور از انتظار / برانکو در تکاپوی هماهنگی بازیکنان

 

سروش رفیعی؛ همچنان به دور از شرایط آرمانی

در خط هافبک حضور توامان نوراللهی و کامیابی‌نیا خلاقیت را از خط هافبک پرسپولیس گرفته بود و این تیم بر مینای بازی فیزیکی در زمین حاضر شده بود موردی که با پرسپولیس این‌سال‌های برانکو منافات دارد. امید برانکو در خط هافبک پرسپولیس به نبوغ و خلاقیت ذاتی سروش رفیعی هافبک مورد علاقه خود بود که رفیعی هم از شرایط آرمانی خود دور بود و هرگز نتوانست خلاقیت را به خط هافبک پرسپولیس بیاورد و تا زمانی که در زمین بود کار خاصی را انجام نداد و به همین دلیل جای خود را به بشار رسن عراقی داد. پس از ورود رسن به زمین مسابقه شاهد آن بودیم که موتور پرسپولیس روشن شد و این تیم توانست چند حمله خطرناک را بر روی دروازه شاگردان افشین قطبی انجام دهد و یک‌بار هم موفق به گلزنی شد.

خریدهای جدید پرسپولیس، دور از انتظار / برانکو در تکاپوی هماهنگی بازیکنان

 

مهدی ترابی؛ خوش تکنیک و موثر

مهدی ترابی شاید تنها بازیکن جدید تیم پرسپولیس بود که عملکرد خوبی را از خود بر جای گذاشت و نشان داد چرا برانکو تا این حد اصرار داشت تا او را جذب کند. ترابی در نیمه اول به عنوان مهاجم در کنار علی علیپور بازی کرد و هر زمان که صاحب توپ شد با حرکات انفرادی خود دفاع فولاد خوزستان را بهم ریخت و روی دروازه این تیم خطرساز ظاهر شد. وی پس از ورود ماریو بودیمیر به ترکیب به پست اصلی خود یعنی وینگر نقل مکان کرد و آنجا هم نشان داد که چه بازیکن با کیفیتی است. ترابی در چند نوبت مهاجمان پرسپولیس را صاحب موقعیت کرد که با دقتی آن‌ها توپ بیش از یک‌بار داخل دروازه نرفت.

خریدهای جدید پرسپولیس، دور از انتظار / برانکو در تکاپوی هماهنگی بازیکنان

 

ماریو بودیمیر؛ هنوز به زمان نیاز دارد

ماریو بودیمیر مهاجم کروات پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی از دیناموزاگرب کرواسی به این تیم پیوسته نیز در این مسابقه به عنوان یار جانشین به زمین آمد و  عملکرد متوسطی از خود ارائه داد. شاید تنها کار مثبتی که بودیمیر انجام داد پاس پشت پای وی به علی علیپور بود که این بازیکن قدر پاس بودیمیر را ندانست و توپ را به بیرون زد. مهاجم تیم پرسپولیس به نظر می‌رسد از شرایط آرمانی به دور است و زمان خو.اهد برد تا بتواند به سطح ایده‌آل برسد و جای خود را در ترکیب اصلی پرسپولیس تحکیم کند.

خریدهای جدید پرسپولیس، دور از انتظار / برانکو در تکاپوی هماهنگی بازیکنان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز