خبرگزاری کار ایران

گرشاسبی و عدم قرارداد حرفه‌ای با ستاره‌های تازه وارد

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۴۷۰

پرسپولیس می‌توانست با توجه به حضور قرضی سه ستاره‌ تازه به خدمت‌ گرفته‌اش در تیم‌های دیگر در قرارداد آنها بندی برای عدم حضور مقابل سرخپوشان قرار دهد اما این مساله با سهل انگاری قرار داده نشده است.

به گزارش ایلنا، سروش رفیعی نخستین بازیکن پرسپولیس است که مقابل این تیم قرار می‌گیرد و خیلی دور نیست روزی که نوبت به مهدی شیری و مهدی ترابی برسد.

هر سه، بازیکن پرسپولیس هستند که نیم‌فصل اول را قرضی در فولاد، پیکان و سایپا می‌گذرانند اما پرسپولیسی‌ها توقع دارند که آنها جلوی پرسپولیس حاضر نشوند. البته در بسیاری از موارد مشابه خارجی و یا انتقال قرضی بازیکنان، در قراردادها ذکر می‌شود که آنها حق بازی مقابل تیم اصلی‌شان را ندارند اما در مورد این سه بازیکن چنین تفاهمنامه‌ای با سایپا، پیکان و فولاد امضا نشده و طبق قانون سروش، شیری و ترابی می‌توانند در نیم‌‌فصل اول مقابل پرسپولیس بازی کنند.

موضوعی که سرپرست باشگاه پرسپولیس هم درباره‌اش گفته: «تفاهمنامه‌ای امضا نکردیم و اجباری هم نیست که این بازیکنان مقابل پرسپولیس بازی نکنند اما بهتر است آنها و باشگاه‌هایشان اخلاق را رعایت کنند و مقابل پرسپولیس به میدان نروند. بالاخره اینها از نیم‌فصل بازیکن پرسپولیس هستند اما تاکید می‌کنم که هیچ تفاهمنامه‌ای امضا نشده است.»

حالا پرسش این است که آنها چرا نباید مقابل پرسپولیس بازی کنند وقتی در قراردادشان چنین ‌بندی نیامده؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز